n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: מועצת העיר ה-16 יצאה לדרך!

רחובות: מועצת העיר ה-16 יצאה לדרך!

הערב, ראשון (7.4), התקיימה הישיבה החגיגית והראשונה של מועצת העיר ה-16 בראשות ראש העיר הנכנס, מתן דיל.

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-07 בשעה 20.34.50_58f33a4b

 

ראש העיר מתן דיל: "כל חיי הובילו אותי לרגע הזה. נולדתי בעיר הזו ובניתי פה את ביתי. אני אהיה ראש העיר של כולם"

לציון חצי שנה לפרוץ מלחמת חרבות ברזל, נציגי מטה החטופים חילקו לכל אחת ואחד מחברי מועצת העיר סיכה צהובה, אותה ענדו על דש הבגד, כסמל ותזכורת לכך שישנם עדיין 133 חטופות וחטופים שעדיין נמצאים בשבי בעזה.

את האירוע הנחתה שחקנית הטלוויזיה, הקולנוע והתאטרון, תושבת העיר רחובות, אביבה נגוסה שהזמינה לבמה את להקת "רוח חדשה"- המורכבת מאנשים עם מוגבלויות שונות שיוצרים מוסיקה ללא גבולות.

חברי הלהקה הפתיעו את ראש העיר בשיר הראשון: "אדוני ראש העיר" והקהל הצטרף אליהם בשירה.

בהמשך הישיבה עלו לבמה יו"ר ועדת הבחירות צבי פרליס, מנהל הבחירות מטעם משרד הפנים גאנדי אטין, ואופיר מזרחי מנהל הבחירות מטעם העירייה. השלושה הציגו את תוצאות הבחירות לראש הרשות ולמועצת העיר.

חברות וחברי מועצת העיר נקראו להישבע אמונים למדינת ישראל. ואלה הם 25 חברות וחברי מועצת העיר רחובות לשנים 2024- 2029: ראש העיר מתן דיל, קארין ברגינסקי, דני מרשה ומיכל וולקני, סגן ראש העיר זהר בלום, אבי קינד, אוה גור, אורית שרגאי ושמואל בר דאנזאן, איטל בציר אלשיך, סגן ראש העיר שוקי קרומר, מגי וגר סלע, סגן ראש העיר אביב איטח, רונן אהרוני, סגן ראש העיר אלדד גדסי, שי קזיוף, אמיתי כהן, פנחס הומינר, אפי בן גד, אריה ליפסקר, יניב מרקוביץ, יוליה קפלן, דניאלה בש, שאול צגהון וראש העיר לשעבר רחמים מלול.

בתום ההשבעה עלה ראש העיר מתן דיל לשאת דברים. בפתיחת דבריו התייחס ראש העיר לחטופים: "העיר רחובות ממתינה כבר 184 ימים לחזרתם של 133 אחינו ואחיותינו, שנמצאים בשבי חמאס, בניהם גם נמרוד כהן ורון בנימין, תושבי העיר רחובות".

דיל המשיך בדבריו והתייחס לפגישתו הראשונה בתפקיד עם המשפחות השכולות, שאיבדו את יקירהן במלחמה: "אני מבקש לומר להם שוב- אנחנו איתכם ומכאן נשלח רפואה שלמה לפצועים ותפילה לשלומם של חיילי צבא ההגנה לישראל".

"אני ניצב לפניכם נרגש ואסיר תודה על האמון שנתתם בי. אמונכם יקר לי.

שי עגנון כתב פעם כי נדמה היה לי שהארץ שהלכתי עליה, והרחובות שעברתי בהם, וכל העולם כולו, אינם אלא פרוזדור לבית זה.

"כל חיי הובילו לרגע הזה" אמר ראש העיר, "נולדתי וגדלתי פה, בניתי את הבית שלי ומזה 15 שנים אני זוכה לשרת אתכם במועצת העיר. אני כתובת לכל תושבת ותושב וידי מושטת לכל אחת ואחד. עלינו כולנו יחד להתקרב ולהתלכד, לאחות את מה שהתפרק, לחבר ולהתמסר. מתוך האמונה הזו בחרתי להרכיב את העירייה שלנו. אני מאמין שהשינוי יתחיל מהעיר שלנו, אני בטוח שכך נפעל, ונוכיח שזה אפשרי.

דיל הזכיר את אביו ז"ל שלא זכה להגיע למעמד המרגש הזה והודה לשלושת הנשים החשובות בחייו: סבתו בת ה-94, אימו וגם אשתו אפרת.

דיל המשיך והודה לראש העיר היוצא, רחמים מלול בשם כל תושבי העיר על 15 שנות עשייה, "שהיו בעיניו כימים אחדים. אנו מאחלים לו שנים רבות, בריאות איתנה ונחת ממשפחתו".

דיל סיכם את דבריו: "אני מודה לבורא עולם, ומתפלל שיתן בי חכמה, בינה ודעת, אהבה ויראה כדי לשרת את כל תושבי העיר. ימים גדולים באים עלינו, ימים של שפע, ברכה רוב שלום ושמחה".

בתום דבריו של ראש העיר עלו לבמה כל ראשי הסיעות לשאת נאומים קצרים ולטקס פרידה מחברי המועצה היוצאים: עודד עמרם, אבנר אקוע, אבי מוזס, גיא צור, ד"ר רוני באום, אסף אל-בר, שלמה מונטג, רועי שרעבי ובנצי שרעבי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

1d147f65-0fd0-4749-a77a-5beb26a538c0

אחוזות הנשיא: ״מתן דיל הבטיח שלא תהיה הארכה נוספת ואנחנו בהחלט מצפים לקבל  קיום הבטחה״

תפריט נגישות