n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: תדהמה בוולפסון ממעצרו של פרופסור אריה לוין

חולון: תדהמה בוולפסון ממעצרו של פרופסור אריה לוין

המרכז הרפואי הגיב לפרשת הפרופסור המואשם בעבירות מין, אחרי שפורסם כי מדובר באריה לוין אשר מנהל את יחידת גסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים בבית החולים

בית החולים צילום דוברות וולפסון
צילום: דוברות וולפסון

פרופסור אריה לוין מבית החולים וולפסון בחולון, הוא הבכיר אשר חשוד בעבירות מין חמורות ובהן בין היתר גם בעילת קטינה בת 14. היום (שני) הותר לפרסום שמו של הפרופסור, יממה לאחר התפוצצות הפרשה.

לוין, נעצר בתום חקירה סמויה שהפכה לגלויה ביום ראשון בבוקר וכנגד הפרופסור הבכיר עומדות מספר תלונות מנשים אשר טיפל בהן, אך אין ספק כי התלונה שזיעזעה יותר מכל היא זאת של הקטינה אשר לוין חשוד למעשה באינוסה.

בבית החולים הגיבו לפרשה מיד עם החשיפה כי מדובר בפרופסור לוין וכך אמרו: "מאז נודע דבר המעצר – אנחנו מזועזעים מהחשדות החמורים ובטוחים שתתקיים חקירה מקיפה וממצה.

כמובן נסייע לה ככל שנוכל. יש לציין כי בית החולים לא הכיר את החשדות עד היום. התלונות הועברו ע"י הממונה על הטרדות מיניות בביה"ח שע"פ חוק מדווחת ישירות ובלעדית לגורמי האכיפה.

בעקבות פנייתה נפתחה החקירה. בית החולים מגלה אפס סובלנות כלפי אלימות מינית בפרט וכל התנהגות שאינה עומדת בסטנדרט האתי בכלל."

מעצרו של לוין הוארך הבוקר בארבעה ימים נוספים בבית המשפט השלום בתל אביב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות