n
דף הבית / רחובות / חדש ברחובות, סטודיו לצביעת קרמיקה: לשתות את הקפה של הבוקר עם ספל שאתם עיצבתם

חדש ברחובות, סטודיו לצביעת קרמיקה: לשתות את הקפה של הבוקר עם ספל שאתם עיצבתם

שתי לקוחות צובעות כלים – קרדיט קרמיקסטאר
קרדיט: סטודיו קרמיקסטאר

בימים אלה נפתח במרכז העיר רחובות סטודיו חדש לצביעת כלי קרמיקה, בשם "קרמיקסטאר" (ceramicstar). הקונספט של המקום פשוט למדי: בסטודיו, הממוקם ברחוב בית הפועלים, כמה צעדים מרחוב הרצל, תוכלו לבחור כלי קרמיקה שמוצא חן בעיניכם – כדוגמת צלחת, כוס או קערה – ולצבוע אותו במגוון צבעים, מכחולים ועזרים. הסטודיו נפתח לפני כשבועיים, וכבר הספיקו לפקוד אותו עשרות אנשים מכל הגילאים, שיצרו כלי קרמיקה יחודיים פרי ידיהם.

צביעת קרמיקה הפכה לתחביב פופולרי מאוד בקרב ישראלים וישראליות, ובשנים האחרונות נפתחו מקומות כאלה בתל אביב, הוד השרון, מודיעין, חיפה וירושלים, וזכו להצלחה מרובה. כעת, גם תושבי רחובות והסביבה יוכלו להתנסות בטרנד החדש.

מגוון הכלים ב"קרמיקסטאר" גדול מאוד. תוכלו לבחור כלי אוכל ואירוח כמו כוסות, צלחות, קערות ומגשים, כמו גם אגרטלים, עציצים ומבערי שמן, וגם כלים בצורות של חיות שמתאימים לצביעה על ידי ילדים מעל גיל 5. במקום יש גם מגוון כלי יודאיקה כמו כוסות קידוש, מזוזות, חמסות וגם חנוכיות לקראת חג חנוכה הקרב ובא.

ב"בר הצבעים" תוכלו לבחור מבין 25 צבעים וגוונים שונים, וכן לעשות שימוש במגוון מכחולים ושבלונות שיעזרו לכם להגשים את חזונכם היצרתי על גבי הכלי. לאחר שהלקוח מסיים לצבוע, הכלי מצופה בחומר מיוחד ועובר לשריפה בתנור קרמיקה שמגיע לחום של יותר מ-1,000 מעלות למשך כ-24 שעות.

גם החלל הפנימי שבו מצוי הסטודיו הינו מרשים ביותר. לפני שהוסב המקום לסטודיו לצביעת קרמיקה לקהל הרחב, היה המקום בית דפוס רחובותי מוכר במשך יותר מ-40 שנה. החלל התעשייתי עבר שיפוץ נרחב לכדי מרחב יצירתי מעורר השראה. המקום הינו בעל תקרות גבוהות וחלונות ענק בשלושה מארבעת כתליו, וצמודה אליו חצר קטנה ונעימה.

המייסדת של קרמיקסטאר היא נגה שביט, שעברה לפני מספר שנים לרחובות ונישאה לבן העיר. נגה עבדה שנים רבות בהייטק, אך החליטה לעזוב את התחום ולהגשים חלום ולפתוח עסק משלה. נגה שביט: "הסטודיו משלב בין בילוי אישי או חברתי לבין מעשה יצירתי. הוא מאפשר לאנשים מכל הגילאים ליצור, עבור עצמם או כמתנה, כלי קרמיקה ייחודי שאין כמוהו בעולם. אנשים יוצרים דברים מדהימים, וזה מעורר סיפוק לראות עד כמה הם עצמם מופתעים מהיצירתיות שלהם"

אין זה עניין של מה בכך לפתוח עסק קטן בימים של מלחמה. נגה: "תכננתי לפתוח את הסטודיו לפני מספר שובועות, אבל אז פרצה המלחמה וטרפה את הקלפים. לאחר התלבטויות החלטתי בכל זאת לפני כשבועיים לפתוח את המקום, עם הרבה פחות חגיגיות לאור המצב."

נגה מוסיפה: "הגעתי למסקנה שדווקא בעת הזאת חשוב שלאנשים יהיה מקום שבו יוכלו קצת להתנתק מהקושי והחרדה ולהתחבר למקום יצירתי בתוך עצמם. חלק מהאנשים שהגיעו למקום סיפרו לי שזו פעם ראשונה שהם יוצאים מהבית מזה כמה שבועות. חלקם בחרו להגיע כדי להתאוורר קצת עם הילדים, שכרגע תקועים בבית בלי מסגרת ומטפסים על הקירות."

כדי להגיע למקום יש צורך להזמין שולחן דרך אתר האינטרנט של קרמיקסטאר. בימים אלה הסטודיו פתוח במתכונת מצומצמת בשל המצב הביטחוני ובהתאם לקיבולת של המרחב המוגן שנמצא בתוך הסטודיו.

לפרטים נוספים, באתר הבית: Ceramicstarקרמיקסטארלא תאמינו כמה אתם יצירתיים!

באינסטגרם: https://instagram.com/ceramicstar.il?igshid=YTQwZjQ0NmI0OA%3D%3D&utm_source=qr

ארונית הכלים – קרדיט קרמיקסטאר
קרדיט: קרמיקסטאר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות