n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / הערב: מופעי האביב מגיעים לפארק המייסדים

הערב: מופעי האביב מגיעים לפארק המייסדים

הערב: מופעי האביב מגיעים לפארק המייסדים עם הופעה של ירדנה ארזי ואורח מיוחד: לואיס הר, החטוף שחולץ מהשבי ברפיח במבצע מיוחד, יעלה לבמה למופע ריקוד מרגש

36c5db42-a44a-4cc4-9b4a-5da966aae603

עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו ביומיים הקרובים, רביעי-חמישי (24-25.4) את מופעי האביב עם הכוכבים הגדולים של הזמר העברי- ירדנה ארזי ובעז שרעבי.

הערב, רביעי, החל מהשעה 20:00 יחל המופע "הוד וגבורה"- מופע הוקרה לגיבורי מלחמת "חרבות ברזל" וגיבורי התרבות שלנו. את המופע המרכזי הערב תוביל ירדנה ארזי, במחרוזת שירים שעיצבו את פס הקול של מדינת ישראל. המופע יתקיים בהשתתפות: ליטל ממן ואילן ליבוביץ' שינחו וישירו, אסנת זנו-מירום, הילה בן דוד וחננאל אדרי.

במהלך הערב יעלה על הבמה לואיס הר, החטוף ששוחרר במבצע הירואי משותף של צה"ל, שב"כ והימ"מ ברפיח. במשך 129 ימים בשבי חמאס לואיס בן ה-70 חלם לחזור לאהבה הגדולה שלו, הריקוד, והיום בערב הוא יעלה על הבמה בפארק המייסדים בקטע ריקוד מרגש ויקרא לשחרור של כל החטופים.

מחר בערב, יום חמישי החל מהשעה 20:00 יחל המופע "עם אחד בלב אחד" אותו יוביל בעז שרעבי וישתתפו בו שמעון פרנס שגם ינחה את הערב, אור כהן, שי טמינו, מורן מזוז ומתן לוי.

הכניסה לכל המופעים בפארק – חופשית!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240506-WA0009

טקס יום השואה העירוני בחולון: אף עין לא נשארה יבשה

תפריט נגישות