n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: קייס ירגה אייסה נבחר לכהן כמנהיג הרוחני לקהילה האתיופית בעיר

לוד: קייס ירגה אייסה נבחר לכהן כמנהיג הרוחני לקהילה האתיופית בעיר

קייס חדש נבחר לקהילה האתיופית בעיר, לאחר שהתמודד על התפקיד לצדו של הקייס מולועלם טמיית, בנו של הקייס הקודם - יימנו טמיית זצ״ל וזכה לבחירתו בקרב חברי הוועדה.

קייס ירגה אייסה
קייס ירגה אייסה במרכז התמונה
צילום: דוברות עיריית לוד

השבוע נבחר קייס ירגה אייסה לכהן כמנהיגה הרוחני של הקהילה האתיופית בלוד, זאת לאחר שקיבל את הסמכת המלוקסה אבא אברוי מנשה – המנהיג העליון של יהודי אתיופיה, וקייס הקייסים ברקו טגנייה.

אייסה התמודד על התפקיד לצדו של הקייס מולועלם טמיית, בנו של הקייס הצדיק הקודם – יימנו טמיית זצ״ל וזכה לבחירתו בקרב חברי הוועדה.

ראש העיר לוד – עו"ד יאיר רביבו: "אני מאמין בקייס הנבחר שיחבר בין הקהילות של העדה האתיופית בלוד וישמש ככתובת לכל עניין ואוזן קשבת לצרכיהם. תודתי לחברי הוועדה שבחרו בקייס החדש ולחברת המועצה ונציגת העדה – אלמז זרו. אני מאחל לקייס ירגה בהצלחה בע"ה ושיתוף פעולה פורה עם רב העיר – הגאון הרב שמעון מאיר ביטון שליט"א, הנהגת העיר והקהילה".

חברת מועצת העיר – אלמז זרו: "שמחה ונרגשת כבת הקהילה שרוחשת כבוד למסורת אבות  וכשליחת ציבור, על היבחרו של קייס ירגה דמלאו אייסה, לקייס הקהילה האתיופית בלוד,  קייס ירגה ניחן ביכולת הנהגה רוחנית, אהוב בעיני הציבור ומשרת אותו בנאמנות ובמסירות יוצאת דופן, איש ראוי. כמי שנרתמה למלא אחר רצון הקהילה היקרה – הייתה זו משימה מאתגרת עבורי, מודה לבורא יתברך על השותפים בהגשמת חזון הקהילה, למנהיגים הרוחניים שהם הסמכות הרוחנית הגבוהה בקהילה, אבא מלוקסה, אבא אברויה מנסה, לליקה כהנת קס טגנ'יה ברקו, לאסנקאו מקונן, ראש לשכה מהברה ישראל, לרב ראובן וובשט, הרב הראשי ליהודי אתיופיה, להרכב הוועדה הבוחרת ולעומד בראשה, ר' עמרם איבגי. תודה מיוחדת לראש העיר, עו"ד יאיר רביבו ולמ"מ יוסי הרוש, על שתמכו וסייעו בידי למלא אחר רצון הציבור".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות