n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: ביוזמת סגן ראש העיר בבצקי, שוב יוצב עץ אשוח במרכז העיר

ראשל"צ: ביוזמת סגן ראש העיר בבצקי, שוב יוצב עץ אשוח במרכז העיר

לאחר שבשנה שעברה הוצב לראשונה עץ אשוח במרכז העיר, לציון חגיגות הסילבסטר והנובי גוד ביוזמת סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי, גם השנה יוצב העץ ברחוב רוטשילד וכעת מבקש בביצקי גם דוכנים ויריד נובי גוד

מקסים בבצקי ועץ האשוח שהוצב בשנה שעברה

בשנה שעברה זה קרה, לראשונה הוצב עץ אשוח במרכז העיר, וזאת לאחר שנים של דיונים סביב הנושא. מדי שנה בשנים האחרונות עולה בקשה להציב עץ אשוח, ופניות בנושא נשלחות לעיריית ראשון לציון. בשנה שעברה הצליח סגן ראש העיר מקסים בביצקי, ביוזמה פרטית ובשיתוף בעלי העסקים, להציב עץ אשוח המתנשא לגובה של שלושה מטרים בלב במדרחוב, גם השנה יוצב העץ בלב המדרחוב בשבוע הבא ביום שני 27.12,  אבל בביצקי מעוניין להרחיב את חגיגות הנובי גוד:  "הנובי גוד הוא חג אזרחי ובראשון לציון יש כ-50 אלף תושבים יוצאי חבר העמים" הוא אומר ל'גל גפן ראשל"צ'.
במכתב ששלח בביצקי לחבר מועצת העיר עידן מזרחי מחזיק תיק המדרחוב הוא מבקש להרחיב את נושא "נובי גוד", לקשט את המדרחוב ולהקים יריד שיביא קהל ויתמוך גם בעסקים.

"אני מאמין שכמו שבכל העולם חגיגת נובי גוד היא חגיגה של אור ושמחה ולא קשורה לשום סממן דתי, כך גם אצלנו בראשון לציון, בנוסף זה יגרום לשמחה לתושבי העיר. אני קורא לכל התושבים להגיע, להצטלם עם העץ, וליהנות מהשנה האזרחית שמגיע אלינו, בשנה שעברה היו המון תגובות שחיממו לי את הלב, אין לי ספק שגם השנה זה יהיה כך ויותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. מה שייך עץ אשוח, סמל לחג הנוצרים לעיר העברית ראשון לציון? משונה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות