n
דף הבית / בת ים / יו"ר ועד ההורים העירוני בבת ים הודיעה: תומכת בברוט

יו"ר ועד ההורים העירוני בבת ים הודיעה: תומכת בברוט

חיזוק נוסף לראש עיריית בת ים: ורד דנינו, יו"ר ועד ההורים העירוני בעשור האחרון, הודיעה כי היא עוזבת את תפקידה ומצטרפת לרשימתו של צביקה ברוט לקראת הבחירות המקומיות בעוד חמישה חודשים.

ורד דנינו צביקה ברוט צילום פרטי

בנוסף לדנינו, צפויים להודיע שורה של יושבי ראש ועדים נוספים על תמיכה בצביקה ברוט, זאת לאחר ששיתפו פעולה במהפכת החינוך בשנים האחרונות.

ההכרזה של דנינו מגיעה לאחר שרוב הסיעות בעיר כבר הודיעו על תמיכה בברוט: כך למשל נחתמו הסכמים גם עם מ"מ ראש העיר אלי יריב שהודיע כי סיעתו תתמוך בצביקה ברוט, וכך גם סיעות ש"ס, מרצ, הליכוד, ישראל ביתנו, כחול לבן-תקווה חדשה ועוצמה יהודית שתתמודד לראשונה.

גם במועצת העיר קיים רוב מקיר לקיר התומך בברוט: מתוך 25 חברי מועצת עיר נמצאים 23 בקואליציה העירונית, ורק שני נציגי הסיעה של שלומי לחיאני ויוסי בכר נמצאים באופוזיציה.

כעת נערך ברוט לחזק את רשימתו לקראת הבחירות, זאת לאחר שהסקרים האחרונים הראו שהוא זוכה לתמיכה של כ-71 אחוזים מול 18 לשלומי לחיאני ו-3 בלבד לבכר, וסיעתו של ברוט זוכה ל-10 מנדטים במועצה.

ברוט אמר לאחר החתימה עם דנינו כי "אני שמח לצרף אלינו את ורד, שהקדישה שנים רבות לחיזוק מערכת החינוך העירונית ולשיפור ההישגים של תלמידי העיר. ועד ההורים העירוני הפך בהנהגתה, יחד עם נציגי הועדים הנוספים, לועד מוביל ברמה הארצית עם השפעה אמיתית גם מול הרשות המקומית וגם מול הנהלות בתי הספר. לאחר הבחירות נמשיך ביחד מתוך מועצת העיר לפעול למען קידום החינוך ותחומי הנוער והצעירים בבת-ים, ונוודא שהעיר תמשיך עם ההישגים קדימה ולעולם לא תחזור לאחור".

ורד דנינו ציינה כי "אני נרגשת להצטרף לנבחרת מצוינת שעשתה מהפכה בתחומים רבים בבת-ים, וכעת אמשיך לפעול למען הציבור ברמה גבוהה אף יותר של עשייה ציבורית. בכל שנותיי פעלתי למען צרכי ציבור באמונה ולא על מנת לקבל פרס, וכך אמשיך לעשות גם בעתיד.

אני מתכוונת להיות פעילה בראש ובראשונה בתחומי החינוך והנוער, ולשתף פעולה עם ראש העיר ועם ממלא מקומו אלי יריב, שביחד פעלנו בשנים האחרונות יד ביד כדי להביא להישגים רבים הן עבור תלמידי העיר בפרט והן עבור העיר בת-ים ככלל.  אני מודה לראש העיר על האמון ומודה לתושבי בת-ים על הזכות לפעול למענם".

בוועד ההורים העירוני בחרו בעקבות עזיבתה של דנינו יו"ר חדש: שי אודסר, שהיה עד כה סגנה של דנינו במשך השנים האחרונות, וייכנס כעת לתפקיד יו"ר ועד ההורים העירוני.

ורד דנינו צביקה ברוט 1 צילום פרטי

צביקה ברוט ו-ורד דנינו חותמים על ההסכם. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות