n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: הקייטנות הכי שוות – והן כבר כאן

לוד: הקייטנות הכי שוות – והן כבר כאן

ההרשמה לקייטנות בלוד בעיצומה – אלפי ילדים ייהנו מקיץ חוויתי. מהרו! ההרשמה מסתיימת מחר שלישי 21.6

ילדי לוד נהנים בקייטנות הקיץ בעיר
צילום: דוברות עיריית לוד

בשעה טובה נפתחה ההרשמה לקייטנות קיץ 2022, בבתי הספר ובגני הילדים ברחבי העיר לוד, בשיתוף פעולה של עיריית לוד ורשת המתנ"סים.

במסגרת הקייטנות, ייהנו הילדים והילדות בעיר לוד ממגוון פעילויות, אטרקציות, סדנאות, חוגים והפעלות ע"י צוות מסור ואיכותי, כאשר בצהרון בתי הספר ובגני הילדים ייהנו אף מארוחה חמה, טעימה ומזינה.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו: " גם השנה, דאגנו בעיריית לוד לסבסוד משמעותי בקייטנות הקיץ, עם הפעלות עשירות ומגוונות, צוותים מקצועיים ושפע אטרקציות. הצוות האחראי על הקייטנות בעיר לוד עמל על תכנית מיוחדת ומהנה וניתן לראות את היצירתיות בתכניה ובפעילות שמצפה לילדי וילדות לוד היקרים".

רביבו ציין כי "עיריית לוד משקיעה רבות בתקציב ואף במחשבה בכדי לייעל משנה לשנה את מערך הקייטנות ומקווים שגם השנה נקבל את תגובות נלהבות מהחניכים וההורים. בטוח כי הם ייהנו מקיץ מלא באטרקציות וכיף".

מ"מ רה"ע ומחזיק תיק החינוך, יוסי הרוש: "מונחת לפניכם תכנית קיץ עשירה ומגוונת לילדי העיר היקרים, על מנת לעבור את חופשת הקיץ בתוכן משמעותי ובשעות של כיף. מאחל לכם שתיהנו ותחזרו עם כוחות מחודשים לשנת הלימודים הבאה".

יו"ר רשת המתנ"סים בלוד, אבי גיל: "קייטנות הקיץ, הן ספינת הדגל של רשת המתנסים, פרוייקט אדיר, המאפשר לאלפי ילדי לוד ליהנות ממסגרות חינוכיות מהנות ובטוחות, ולהוריהם להמשיך בשגרת העבודה שלהם בשלווה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות