n
דף הבית / בריאות / בית המרקחת המתקדם בישראל נמצא ברמלה

בית המרקחת המתקדם בישראל נמצא ברמלה

בית מרקחת "חי" הממוקם בלב שכונת קריית מנחם שברמלה, בהנהלתם של אסתר וישראל מרדכי, הוא בית המרקחת הראשון מסוגו בארץ המוביל חדשנות בתחום בתי המרקחת הפרטיים בישראל.

צילום 1 בית מרקחת חי רמלה
צילום: בית מרקחת "חי" רמלה

בית מרקחת חי הממוקם בלב שכונת קריית מנחם שברמלה, בהנהלתם של אסתר וישראל מרדכי, קיים משנת 1990 ובתחילת דרכו שירת את לקוחותיו כבית מרקחת שכונתי קטן, אשר במשך השנים גדל והתפתח להיות אחד מבתי המרקחת המרכזיים והמובילים באזור.

בית המרקחת הוא מוקד עליה לרגל של לקוחות מכל הסביבה, לאחר התקנת הרובוט עבר מהפך לבית המרקחת של העתיד, הראשון מסוגו בארץ כמוביל חדשנות בתחום בתי המרקחת הפרטיים בישראל.

מערכת האוטומציה לניהול תרופות בית מרקחת BD Rowa ותקנת ברשתות פארם רבות בעולם, וכעת הונגשה גם לבתי המרקחת הפרטיים בישראל. הרובוט יודע לנהל שני מלאים נפרדים ואף ממומשק למערכת התוכנה אשר פעילה ברוב בתי המרקחת בישראל.

אותה מערכת רובוטית מפנה יותר ממחצית מהזמן לטיפול בלקוח המבקר בבית המרקחת ומייעל משמעותית את ניהול מלאי בית המרקחת. הנגשת הרובוטים לבתי המרקחת הפרטיים תשפר משמעותית את השירות גם ללקוחות ביתי המרקחת השכונתיים, תקצר את התורים בבתי המרקחת באופן משמעותי ותעצים את תפקיד הרוקח אשר יוכל לתת יעוץ רוקחי טוב ומעמיק יותר ללקוחות כל הקופות.

פתרונות האוטומציה הרובוטיים, כזה של בית מרקחת "חי", הם בגדר מגמה מתמשכת בבתי המרקחת, וכן עד סוף השנה יותקנו רובוטים נוספים של BD Rowa בבתי מרקחת פרטיים נוספים ברחבי הארץ.

צילום בית מרקחת חי רמלה

צילום באדיבות בית מרקחת "חי" רמלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות