דף הבית / חדשות העיר משני / נערכים לחג הפסח

נערכים לחג הפסח

עיריית ראשון לציון נערכת לקראת פסח וקוראת לתושבים לשמור על הניקיון

רון דמארי

 

התקופה שלקראת חג הפסח ידועה בין היתר כתקופת שיפוצים וקניות. שתי אלו מייצרות פסולת רבה, הן פסולת מעסקים והן פסולת בניין המושלכת לרחוב שלא ביום ההוצאה ולא במקומות המוגדרים לכך, כלומר לא צפויה להיאסף על ידי העירייה באותו היום ולכן מהווה מטרד לסביבה ואף מפגע בטיחותי במקרים מסוימים, כאשר הפסולת נערמת על המדרכה ומהווה הפרעה להולכי הרגל שנאלצים לרדת לכביש.

במינהל איכות הסביבה יתגברו את פינוי הפסולת לקראת החג. במקביל, החברה לבטחון תגביר מצידה את האכיפה כאשר יושם דגש על פסולת בניין, עסקים מלכלכים ופסולת שהוצאה לשטח הציבורי על ידי תושבים לא ביום ההוצאה. הסיירת הירוקה, השיטור העירוני ואגף הסיור הונחו לתגבר סיורים ממוקדים באזורים מועדים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "כפי שכולנו מקפידים לשמור על הניקיון בבית, כך אנחנו צריכים לחשוב על הסביבה שלנו. העירייה מעמידה לרשות התושבים שירות  של מכולות לפסולת בניין בעלות מוזלת, כך שאין כל סיבה להשליך את פסולת השיפוצים לרחוב שתהווה מטרד ומפגע לתושבים. אנחנו משקיעים רבות בהסברה ובפרסום ימי ההוצאה המאושרים ובמיקומים שהוגדרו כדי להימנע מאכיפה". בהקשר זה יש לציין כי העירייה מפרסמת את ימי פינוי פסולת, גזם וגרוטאות בחוברת הארנונה המגיעה לכל בית וכן בפרסומים שוטפים, באתר העירוני, הפייסבוק ואפילו ביישום העירוני. לאיתור ימי ההוצאה לפי כתובת, ניתן להיכנס ליישום העירוני או לאתר העירייה ולהקליד את הכתובת הדרושה. מיד יופיעו כל הנתונים, כולל מספר הטלפון של השירות לתושב לפרטים נוספים.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי, הוסיף כי האכיפה המוגברת נועדה, בסופו של דבר, לשמור על איכות חיי התושבים "אין שום סיבה שתושב יאלץ לרדת לכביש בגלל גרוטאות שהושלכו בחוסר התחשבות. אנחנו חיים ביחד ולכן צריכים להתחשב אחד בשני".

רז קינסטליך. צילום גיא קרן
רז קינסטליך. צילום גיא קרן

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות