n
דף הבית / רמלה לוד / צרכנות רמלה-לוד / רמקולים מוגברים

רמקולים מוגברים

מערכות סאונד הן חלק חשוב בכל מסיבה, כיוון שבאמצעותן ניתן להשמיע מוזיקה בעוצמה ובדיוק הטובים ביותר. כיום אפשר למצוא מערכות סאונד במגוון מקומות כמו מסעדות, ברים, בתי מלון, מועדונים וכדומה. הן משמשות גם למטרות אחרות כמו מוזיקת רקע למצגות או אפילו סרטים.
קיימים סוגים רבים ומגוונים של מערכות סאונד כגון סטים של DJ, מערכות קולנוע ביתי ומגברי סאונד מסוגים שונים. אחד מאותם מגברים שנמצאים בשימוש נפוץ הוא רמקול מוגבר, שזהו מכשיר סאונד המשמש להגברת צליל על ידי המרת אותות חשמליים לגלים אקוסטיים.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

מתי צריך להשתמש ברמקול מוגבר?

רמקולים מוגברים מאפשרים להגביר את עוצמת צלילי הסאונד ללא צורך בחיבור נוסף למקור מתח חיצוני. רמקולים כאלו מוכרים גם בשם רמקולים אקטיביים, כיוון שהם מיועדים לשימוש המצריך הזזה שלהם ממקום למקום. רמקולים מוגברים מתוכננים כך שיוכלו להעביר את הסאונד מנקודה אחת לנקודה אחרת ללא כל אובדן צליל או עיוות בסאונד.

ניתן להשתמש ברמקול מוגבר בדרכים רבות כגון הגברת עוצמת הסאונד במהלך דיבור בפני קהל, פגישות ומצגות. גם במהלך הצגות, הופעות ואירועי תרבות אחרים משתמשים ברמקולים מוגברים במקום כדי לאפשר לכל האנשים במקום לשמוע בצורה ברורה יותר את צלילי הסאונד.

מה היתרונות של רמקולים מוגברים?

רמקול מוגבר חוסך את הצורך בשימוש עם מגבר ביחד עם שימוש ברמקול, כיוון שהמגבר שמעצים את צלילי הסאונד כבר נמצא בתוך הרמקולים המוגברים. רמקולים כאלו מצוינים לשימוש עבור הופעות מוזיקליות, אירועים חברתיים ותרבותיים וצרכים אחרים המחייבים שימוש במערכות סאונד ניידות.

באמצעות רמקולים מוגברים אפשר לנייד את הרמקולים ממקום אחד למקום אחר בצורה פשוטה ונוחה יותר, מבלי להתעסק עם שינוע וניוד של מערכות הגברה שמשמשות להגברת עוצמת הסאונד שרמקולים פשוטים/פסיביים מייצרים. בנוסף ליתרון משמעותי זה, הרמקול המוגבר כולל בתוכו סוגים שונים של חיבורים המאפשרים לחבר ישירות אליו ציוד סאונד נלווה כמו מיקרופון, גיטרה חשמלית וכו'.

היכן אפשר לרכוש רמקולים מוגברים?

בכל הקשור למערכות סאונד וציוד הגברה, מומלץ תמיד לפנות למומחים בתחום. כיום אפשר למצוא חברות רבות שמציעות למכירה או השכרה ציוד מקצועי של הגברת סאונד, הקרנה ותאורה עבור אירועים שונים שעורכים ואפשר למצוא רמקולים מוגברים באתר שרון רייכטר. בשונה ממקומות כמו מסעדות, מלונות ואולמות אירועים – אירועים שעורכים במקומות משתנים מחייבים את הציוד האקטיבי המתאים לכך, כמו רמקולים מוגברים שניתנים לשינוע והזזה ממקום למקום בצורה פרקטית ונוחה יותר. אפשר לפנות לקבלת ייעוץ וליווי משרון רייכטר.

כתבה נכתבה בשיתוף מיוזיקאינדקס

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות