n
דף הבית / חדש על המדף / המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

כל מה שחדש בביוטי עכשיו במדור: סדרת הסקין פוד האייקונית של WELEDA, מארזים לחגיגות השנה האזרחית של מותג הטיפוח היוקרתי Shiseido, סדרה חדשה מבית ג'ייד להבהרת כתמים, מותג הטיפוח הבינלאומי  LIERAC PARIS עם פטנט מקורי, סדרת הבשמים CLEAN עם שתי ניחוחות חדשים, קרם פנים משקם של המותג הטיפוח הניו-יורקי KIEHL'S

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03
בתי לוין. צילום אבי קקון

סופר פוד לעור הפנים:

סדרת הסקין פוד האייקונית של WELEDA, המועדפת על סלבריטאיות מובילות בעולם (ריאהנה, ויקטוריה בקאם, היילי ביבר, אדל ועוד) מתרחבת עם השקת סדרה המיועדת  לחידוש מאגר הלחות, שיקום העור ומראה עור זוהר. מוצרי הסדרה החדשה מתאימים לעור פנים רגיל עד יבש

הסדרה החדשה כוללת 3 מוצרים חדשים לעור הפנים:

סקין פוד קרם יום עשיר לעור יבש עד רגיל – לחות אינטנסיבית מתמשכת מבוססת תמצית עלי עץ הזית. הקרם מספק לחות עמוקה ל – 24 שעות והזנה אינטנסיבית מיידית לעור הפנים עם תערובת צמחי מרפא, אמנון ותמר, סקוואלן ועלי עץ הזית. הקרם מיועד לחידוש הזוהר הטבעי של העור, ריענון העור ושיקום מחסום ההגנה של העור. הוא נספג במהירות ומותיר את העור רך וקטיפתי.  

סקין פוד קרם לילה עשיר לעור יבש עד רגיל – הזנה אינטנסיבית במהלך הלילה, מבוססת שמן סאצ'ה אינצ'י. הפורמולה תומכת בתהליכי חידוש התאים של עור הפנים במהלך הלילה ומעניקה זוהר לעור ותחושה רכה וקטיפתית. קרם הלילה מכיל תערובת ייחודית של שמן סאצ'ה אינצ'י, סנטלה אסיטיקה, אמנון ותמר וסקוואלן, לשיקום העור ולמראה עור בריא וחיוני.

סקין פוד חלב ניקוי עשיר לעור יבש עד רגיל  – ניקוי העור מאיפור ושיירי לכלוך, תוך חידוש והזנת עור הפנים. פורמולה ייחודית הממיסה ביעילות שאריות לכלוך ואיפור ושומרת על רמת הלחות בעור עם תמציות בוטניות של אמנון ותמר, קמומיל וקלנדולה. עם הנחת הפורמולה על העור ובעת מגע במים, הופכת הטקסטורה חלבית, ומנקה את עור הפנים ביסודיות מבלי לייבש את העור. ניתן להשתמש בסקין פוד חלב ניקוי גם כמסכת פנים מזינה. 

בנוסף, המותג משיק מוצר חדשני המיועד לגוף ולפנים: סקין פוד שמן אולטרה לייט לעור זוהר לגוף ולפנים – מיסט לחות המעניק גלואו וזוהר טבעי מבלי להותיר תחושה שמנונית בעור. המיסט מורכב משתי שכבות: לחות + שמנים צמחיים מזינים (יש לנער לפני השימוש) והפורמולה קלה למריחה ונספגת במהירות. 

Skin Food Face Care Range Mood
צילום: יח"צ

 

מותג הטיפוח היוקרתי Shiseido משיק: ULTIMUNE HAND CREAM קרם ידיים מטפח בניחוח פרחוני

קרם ידיים  במרקם קליל ובניחוח פרחוני ומרגיע, מעניק לחות אינטנסיבית לעור הידיים, מעכב הופעת סימני הזדקנות, ומעניק לעור לחות מרבית למשך שעות רבות. 

המרקם הקליל של הקרם מאפשר לו להיספג בקלות ובמהירות בעור, משיב לו את הרכות והגמישות.

Shiseido ULTIMUNE HAND CREAM 75ML 200NIS PHOTO PR (3)

 

מותג היופי ג'ייד משיק את: LUMINITY

ADVANCED PIGMENT CORRECTOR סדרת טיפוח להבהרת כתמי עור והעצמת הזוהר הטבעי!

למי מאיתנו אין כתמים על עור הפנים? כתמי גיל, כתמי פיגמנטציה, שיזוף ועוד, מותג היופי ג'ייד עם סידרת טיפוח חדשנית שפותחה במיוחד להבהרת כתמי עור, לשיפור מראה העור ולהענקת גוון אחיד וזוהר. מדובר בסדרה עם תוצאות מוכחות קלינית והן בהחלט נראות לעין.

אז מה מיוחד בסדרה ומה יש בתוכה?

קומפלקס משולש של נוגדי חמצון וויטמין C יציב – זוהי מולקולה מיוחדת המגנה על הויטמין C מפני התחמצנות  ומשחררת אותו רק בעומק העור בשכבת הדרמיס, מה שהופך את מוצרי הסדרה לניתנים לשימוש בוקר וערב. הוא פועל להבהרת כהויות, היפר פיגמנטציה, צלקות פוסט אקנה לעור מואר יותר ונקי מפגמים.

 ניאצינאמיד – הוא ויטמין B3, רכיב עוצמתי בעל יעילות מוכחת בהבהרה, נגד הזדקנות ונגד רדיקלים חופשיים.. הוא נוגד חמצון עוצמתי מסיס במים ומרכיב אנטי אייג'ינג, שפועל יחד עם החומרים הטבעיים הקיימים בעור ועוזר לווסת ייצור שומן, לחזק את מחסום העור, להבהיר ולהחליק את העור, ולצמצם מראה נקבוביות.

אלפא ארבוטין – הוא תרכובת טבעית המופקת מעלים יבשים של אוכמניות וחמוציות. פועל לעיכוב טירוזינאז, האנזים המרכזי שאחראי על ייצור המלנין, או פיגמנט, בעור. הפחתת פעילות האנזים תגרום להפחתה בייצור מלנין, פחות כתמים לא רצויים ויכולת הבהרה.

המוצרים בסדרה:

סרום להבהרת כתמי עור – LUMINITY ADVANCED PIGMENT CORRECTOR SERUM

סרום עוצמתי להבהרת כתמי עור, פיגמנטציה וצלקות, למראה עור חיוני וקורן.

מרקמו הקליל נספג במהירות, עוזר להפחית, לתקן ולמנוע הופעת כתמים כהים ושינויי צבע ומקדם ייצור קולגן טבעי.

הוא מועשר בשמן זרעי חוחובה מזין ומרגיע, מותיר את עור הפנים בתחושת נוחות ורכות

 

קרם לחות להבהרת כתמי עור – LUMINITY ADVANCED PIGMENT CORRECTOR CREAM
קרם לחות עם מרכיבים פעילים, המסייע להבהרת כתמים כהים למראה עור צלול, חיוני וקורן.

הנוסחה מכילה נוגדי חמצון להגנה מפני נזקי הסביבה, בשילוב עם קומפלקס ויטמין C המיוצב עם ביוטכנולוגיה לטיפול בשלושה מישורים להשבת הזוהר לעור הפנים: הענקת לחות, הבהרת כתמים כהים ופיגמנטציה, וסיוע לעור להגברת ייצור הקולגן הטבעי לגוון עור אחיד ורווי בלחות.

מרקמו הקליל, המועשר בשמן חוחובה ובשמן אבוקדו מזין, נספג במהירות ומותיר את העור בתחושת נוחות ורכות, מלא זוהר וחיוניות.

קרם עיניים להבהרת כתמי עור – LUMINITY ADVANCED PIGMENT CORRECTOR EYE CREAM

קרם עיניים עם מרכיבים פעילים רבים, ביניהם חומצה לקטית, חומצה היאלורונית, פנתנול, גליצרין ותמצית שמן אבוקדו.

בעל אפקט משולש: הבהרה, הפחתת נפיחות וצמצום קמטים מתחת לעיניים.

הנוסחה מכילה נוגדי חמצון להגנה מפני נזקי הסביבה, בשילוב עם קומפלקס ויטמין C המיוצב עם ביוטכנולוגיה להבהרת כתמי עור ופיגמנטציה.

מועשר ב– Cytobiol™ Lumin-Eye  ממקור צמחי ובניאצינאמיד למניעת נפיחויות באזור העיניים ולהשבת חיוניות וזוהר לעור.

מרקמו הקליל נספג במהירות ומותיר את אזור העיניים בתחושה רכה, רעננה וקורנת.

ג'ייד סדרת LUMINITY ADVANCED PIGMENT CORRECTOR. צילום יחצ (6)
צילום: יח"צ

 

מותג הטיפוח הניו-יורקי KIEHL'S משיק לחורף 2024

קרם פנים משקם, מתקן ומסייע להרגעת עור מגורה, רגיש ויבש:  ULTRA FACIAL ADVANCED REPAIR BARRIER CREAM

 מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's (קילס) משיק לחורף 2024 קרם פנים Ultra Facial Advanced Repair Barrier Cream, שפותח במיוחד תוך מחשבה על מחסום הלחות של העור שנפגם וניזוק.

הפורמולה של קרם הפנים החדש נספגת במהירות על העור, רותמת את הטכנולוגיה הייחודית Advanced Barrier Technology אשר מחקה את  מבנה הליפידים של העור בכדי לסייע לתמוך במחסום הלחות (מחסום ההגנה הטבעי של העור) ומסייעת לתקן את מחסום הלחות של העור. הקרם נספג  במהירות, ומעניק  תחושת גמישות ונוחות מיידית בעור.

קיל'ס קרם פנים אולטרה פיישל מתקדם לחיזוק אינטנסיבי של מחסום העור המחיר 205 שח צילום יחצ
צילום: יח"צ

 

מותג הטיפוח הבינלאומי  LIERAC PARIS (ליראק פריז) משיק בישראל את סדרת הידרג'ניסט החדשה (Hydragenist)  בעלת פטנטים חדשים ורכיבים מהפכניים וטבעיים. הסדרה טבעונית לחלוטין, לא נוסתה על בעלי חיים

פטנט חדש:  חומצה היאלורונית צמחית וטבעית במשקל מולקולרי גבוה. אפשרויות מילוי חוזר לקרמים למען שמירה על איכות הסביבה 

במטרה ללמד את העור מחדש כיצד להזין את עצמו בלחות באופן עצמאי מעבדות ליראק פריז פיתחו את סדרת הידרג'ניסט החדשה המטפלת במנגנוני לחות העור באמצעות הפעלת שלושת מנגנוני המפתח הטבעיים של העור המקיימים שלוש פעולות: לכידת מים ולחות מבחוץ, מיקסום פעולת הלחות בצורה יעילה ומקסימלית, שימור הלחות לאורך זמן. כתוצאה מכך העור ספוג לחות, באופן מידי ולטווח ארוך. הוא מלא נפח, זוהר ומלא אור, ומרגיש חלק, רך ומשיי.

הסדרה מציעה ארבעה מוצרים: סרום ממריץ ומעניק לחות וזוהר, קרם החייאה וזוהר לעיניים ולשפתיים, קרם-ג'ל מעניק לחות וזוהר, קרם לחות וזוהר.

 סדרת הידרג'ניסט החדשה כוללת:

סרום ממריץ ומעניק לחות וזוהר בעל מרקם נוזלי מרענן ומעניק לחות וזוהר, מכיל פלנקטון המשפר את מנגנוני הלחות של העור וחומצה היאלורונית משולשת ממקור טבעי ב 100%. מעניק נפח, מרגיע ומחליק קמטים. 30 מ"ל 315 ש"ח

קרם החייאה וזוהר לעיניים ולשפתייםמעניק לחות אינטנסיבית וזוהר ומחליק קמטוטים וקמטים. מעניק נפח ובעל פעולת לחות כפולה: מיידית וארוכת טווח. מתאים להארת העיניים וגם לשימוש סביב השפתיים לתוספת נפח והחלקת קמטוטים. 15 מ"ל 189 ש"ח  

קרם-ג'ל מעניק לחות וזוהר מעניק לחות וזוהר ומאזן לעור מעורב עד שומני. מעורר את מנגנוני הלחות של העור למגע קטיפתי מיידי וללחות לאורך זמן. מועשר בתמצית פלנקטון ובחומצה היאלורונית ממקור טבעית במשקל מולקולרי גבוה. מאזן את הסבום בעור למראה זוהר ולא שומני. 50 מ"ל 269 ש"ח

קרם לחות וזוהר:  מעניק לחות אינטנסיבית, זוהר והרגעה מיידית. 98% רכיבים ממקור טבעי. לעור רגיל עד יבש. בעל טכנולוגיית הפעולה הכפולה: לחות מיידית ולחות לאורך זמן הודות פעולה על מנגנוני הלחות הטבעיים של העור. 

ליראק פריז סדרת הידרג'ניסט החדשה צילום יחצ חול
צילום: יח"צ חו"ל

 

שיסיידו גאה להציג: מארזי טיפוח חדשים לעור זוהר ומלא אנרגיה, מתנה נפלאה לשנה האזרחית החדשה

אודות המארזים של שיסיידו:

 ESSENTIAL ENERGY HOLIDAY KIT

 הקיט מכיל: קרם לחות אסנשיאל אנרג'י בגודל מלא + 3 מוצרים בגודל מיוחד מתנה:
קרם לחות אסנשיאל אנרג'י  50 מ"ל – קרם לחות עם חומצה היאלרונית  לחוות עור רך וגמיש עם קרם הלחות הכולל תמצית שורש ג'ינסנג וחומצה היאלורונית בתרכובת בלעדית לשיסיידו המחזקת את מחסום ההגנה של העור ומפחיתה באופן ניכר את מראה הנקבוביות והקמטוטים.

קצף ניקוי 15 מ"ל  – תרחיץ פנים מקציף לשימוש יומי זה עם רכיבים יפניים ייחודיים. חימר לבן סופג עודפי שמן, תמצית יומוגי מונעת חספוס, שמן נבט אורז מרכך, ומי מעיינות מינרליים טהורים של קירישימה עוזרים להשלים את המינרלים החיוניים של העור.

מי ריכוך 30 מ"ל – מי פנים  לריכוך ואיזון העור על בסיס מי מעיינות מינרלים מיפן ותמציות בוטניות של הממליס, יומוג'י ופרחים. מגבירים את יכולת העמידות של העור בנזקי הזמן והסביבה. מטשטשים קמטים עדינים ומשפרים את  גוון העור .מעניקים מרקם  מחודש וזוהר.
סרום מרוכז אולטימיון  10 מ"ל – טיפול עוצמתי להגברת ההגנות הפנימיות של העור למראה בריא וזוהר מבפנים.

הי

BIO PERFORMANCE HOLIDAY KIT

הקיט מכיל: קרם 24 שעות אדוואנסד סופר רויטילייזינג ביו פרפורמנס בגודל מלא + 3 מוצרים בגודל מיוחד מתנה:
קרם פנים ביו פרפורמנס אדוונסד סופר רויטילייזינג 50 מ"ל – קרם גלובל אנטי אייג'ינג. קרם לחות רב-תועלתי עשיר בחומצה סופר ביו-היאלורונית בעלת ביצועים גבוהים במיוחד. מכיל תמצית פטל ותמצית עלי תפוח ורדים אשר מסייעות בשמירה על גמישות העור והגנה עליו מפני גורמי לחץ חיצוניים. 
קצף ניקוי 15 מ"ל
  – תרחיץ פנים מקציף לשימוש יומי זה עם רכיבים יפניים ייחודיים. חימר לבן סופג עודפי שמן, תמצית יומוגי מונעת חספוס, שמן נבט אורז מרכך, ומי מעיינות מינרליים טהורים של קירישימה עוזרים להשלים את המינרלים החיוניים של העור.
מי ריכוך 30 מ"ל –
מי פנים  לריכוך ואיזון העור על בסיס מי מעיינות מינרלים מיפן ותמציות בוטניות של הממליס, יומוג'י ופרחים.
סרום מרוכז אולטימיון  10 מ"ל – טיפול עוצמתי להגברת ההגנות הפנימיות של העור למראה בריא וזוהר מבפנים.

שיסיידו – מארז BIO PERFORMANCE HOLIDAY KIT – 485שח צילום יחצ (1) (Custom)_resize (1)

 

קלין מציעה שני ניחוחות מענגים חדשים :

CLEAN CLASSIC Apple Blossom 60mL

Apple Blossom מסדרת הקלאסיק של קלין, בושם בניחוח תפוחים ירוקים עסיסיים ופריחת האביב הריחנית שלהם, תווים של תפוח, אגס ואשכולית מעניקים לניחוח את החתימה הייחודית שלו, בשילוב נגיעה פרחונית בתווי המאסק והאמברווד שנותנים רכות שנשארת על העור. מהדורת א.ד.פ 60 מ"ל.

CLEAN RESERVE Sparkling Sugar 100mL

בושם  Sparkling Sugar מסדרת הריזרב של קלין, ניחוח מהנה ופלרטטני, איזון מושלם בין מתיקות וחוצפה, בשילוב סוכר ורוד ואמברט שמוסיפים מגע של מאסק טבעי, מועצב עם מרכיבים מתוצרת בר קיימא, בקבוקי סדרת ריזרב מעודדים שמירה והגנה על כדור הארץ והסביבה. מהדורת א.ד.פ 100 מ"ל.

credit Clean 100ml_RESERVE_Sparkling Sugar_Bottle 399 ils

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. למה אין מחירים לבשמים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 12.20.50_d25fccf8

"אנחנו רוצים לתת לכולם הזדמנות לטעום"

תפריט נגישות