n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: בעזרת רחפן נתפסו "על חם"

רחובות: בעזרת רחפן נתפסו "על חם"

השימוש ברחפן הוכיח את עצמו: פקחי המחלקה למניעת השלכת פסולת בנייה, תפסו השבוע על חם נהגי משאית ושופל בעת השלכה לא חוקית של פסולת בניה ועודפי אדמה

צילום: עיריית רחובות
צילום: עיריית רחובות

השבוע זיהה רחפן של המחלקה למניעת השלכת פסולת בנייה הפועלת בשיתוף הפיקוח העירוני, במסגרת אגף התנועה, אירוע "חם" של השלכה בלתי חוקית של פסולת בניה ועודפי אדמה ע"י משאית ושופל בקרקעות הסמוכות לבית העלמין הצבאי. הרחפן של המחלקה בשטח תיעד את כניסת המשאית והשופל ואת פעילות שפיכת הפסולת והאדמה, על חם. התברר כי מדובר בפסולת מפרויקט בניה סמוך.
נהג השופל, אשר היה מבוקש לחקירה במשטרה עוד קודם, נעצר. נהג המשאית קיבל שלושה דו"חות על האירוע של שפיכת הפסולת, הן ע"י השופל וע"י המשאית .

עירן גיאת, מנהל השיטור העירוני באגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני: "המחלקה למניעת השלכת פסולת בנייה בשיתוף הפיקוח והשיטור העירוני מבצעים פעילות אכיפה כל העת בתחום הזה. כל זאת על מנת לשמור על הנקיון בשטחים הירוקים ועל הסביבה ברחובות. נמשיך לבצע אכיפה מיידית בשטח באמצעות הכלים המתקדמים שבידינו, בכל שטחי העיר"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות