n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / בסוף השבוע התקיימו הלוויות של 5 תושבי חולון אשר נרצחו בדרום

בסוף השבוע התקיימו הלוויות של 5 תושבי חולון אשר נרצחו בדרום

עיריית חולון ותושבי העיר מחבקים את המשפחות השכולות ומשתתפים בצערן הכבד על מות יקיריהן, מטובי בניה ובנותיה של העיר חולון - שנרצחו בידי בני עוולה.

(כל הצילומים מתוך פייסבוק)

נרות יהי זכרם ברוך

קטיה טבגן ז"ל, בת 26, בתם של נטליה ואלכסיי ואשתו של מתן גולדמן, בוגרת אורט חולון. עלתה עם משפחתה לארץ בגיל 5 מבלארוס בתקווה לעתיד טוב יותר. בצבא שירתה כנהגת משאית. בחורה עדינה ורגישה, שראתה רק טוב בבני האדם. תמיד דאגה לחיות עזובות וניסתה למצוא להן בית. הלווייתה התקיימה ביום שישי בבית העלמין ירקון.

קטיה טבגן זל צילום פייסבוק

קטיה טבגן ז"ל

נאור לוי ז"ל, בן 24, בנם של ליבנת ואבי. אדם שמח, רוקד, שעף על החיים. היה תקליטן ידוע ומוכר תחת הכינוי D.J. AudioPhiller. הגיע לפסטיבל הטבע במסגרת עבודתו כדי.ג'יי. הלווייתו התקיימה ביום שישי בבית העלמין ירקון.

נאור לוי זל

נאור לוי ז"ל

אדיר תמם ז"ל, בן 40, בנם של שושנה ויגאל. כאוהבי טבע הגיעו אדיר וזוגתו שירז, למסיבת הטבע. שירז עדיין נעדרת וכולנו מתפללים לשלומה. לבני הזוג שתי בנות. אדיר, בוגר תיכון טומשין, שירת כמכונאי טנקים, ועבד כחשמלאי. כמי שמאוד אהב ילדים ושילדים התחברו אליו, עבד גם כמדריך שחייה טיפולית. גם הקשר עם הורי הילדים היה מיוחד. היה כולו לב אחד גדול, שנגע בכל אדם. איש שלו וצנוע, שמסתפק בדברים פשוטים. הלווייתו נערכה ביום בבית העלמין דרום (על גבול חולון בת ים).

אדיר טמם זל צלום פייסבוק

אדיר תמם ז"ל

ברק דוידי ז"ל, בן 28, בנם של ניצה והבה והרצל דוידי. למד בתיכון נעמת בחולון ובצבא שירת בתל נוף. בשנים האחרונות עבד כסוכן בחברת דבאח. היה כדורגלן מוכשר, שיחק כמגן שמאלי בצפרירים חולון ותמיד איחד את הקבוצה. חבריו מספרים עליו שהיה הבחור הכי שמח בחבורה, מצחיק וטוב לב. כולם אהבו אותו. בחור חרוץ, צנוע, ורגיש. מסור לבני משפחתו ובעל תעצומות נפש כדי להכיל את הסביבה, החברים והמשפחה. הלווייתו נערכה ביום שישי בבית העלמין דרום (על גבול חולון בת ים).

ברק דוידי זל צילום פייסבוק

ברק דוידי ז"ל

שחר גינדי ז"ל, בת 25, בתם של רונית ויגאל. היתה סטודנטית לפסיכולוגיה, מלאת שאיפות. ילדה מלאת אור ושמחת חיים. אהבו אותה כולם בכל מקום שבו הייתה. בעלת לב זהב, שאהבה לעזור לאנשים עם יכולת גבוהה להכלה ולאמפתיה. הלווייתה נערכה היום בבית העלמין דרום (על גבול חולון בת ים).

שחר גינדי זל צילום פייסבוק

שחר גינדי ז"ל

יהי זכרם של הנרצחים ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות