n
דף הבית / רמלה לוד / צרכנות רמלה-לוד / סופר-פארם מתרחבת ופותחת סניף חדש עם פורמט DAILY'S במתחם המסחרי החדש של רכבת

סופר-פארם מתרחבת ופותחת סניף חדש עם פורמט DAILY'S במתחם המסחרי החדש של רכבת

סופר-פארם, רשת בתי המרקחת הגדולה בישראל, המונה כ-285 סניפים ואתר אונליין מוביל, מרחיבה את פריסתה ומשיקה לראשונה סניף במתחם רכבת, שהושק בתחנת הרכבת לוד. הסניף החדש שיפתח יכלול גם את פורמט האוכל הטרי Daily's מבית סופר-פארם המציע אוכל טרי בקונספט GRAB & GO.

קרדיט יחצ 2
קרדיט יח"צ

סופר-פארם, המונה כ-285 סניפים המופעלים על ידי זכיינים, ממשיכה להתרחב ומשיקה סניף חדש בעיר לוד, במתחם החנויות שנפתח לאחרונה בתחנת הרכבת. לצד המחלקות המסורתיות של סופר-פארם הכוללות בית מרקחת, מחלקת ביוטי, מוצרי טואלטיקה ומחלקת אופטיקה, ייפתח בסניף פורמט האוכל הטרי דיילי'ס (DAILY'S) מבית סופר-פארם. מדובר במיקום הראשון של דיילי'ס בלוד, והוא מצטרף לששת הסניפים הקיימים בערים ת"א, הרצליה, רמת גן, ירושלים ופתח-תקווה.

פתיחת הסניף החדש היא חלק מפעילות סופר-פארם להמשיך ולהתרחב במטרה לשרת את הציבור בסטנדרט גבוה ובפריסה ארצית. הסניף החדש ששטחו כ-250 מ"ר, מצטרף לשני סניפי סופר-פארם הקיימים בלוד, ויפעל בכתובת – יוספטל 5, לוד. שעות פתיחת הסניף: ימים א'-ה' 08:00-22:00 (בית המרחקת יפעל מ-08:30-20:00), יום ו' 08:00-16:00 (בית המרקחת יפעל מ-08:30-16:00), שבת – חצי שעה מצאת שבת עד 22:30. שעות פתיחת דיילי'ס: א'-ה' 06:30-22:00, ו' 06:30-14:30, שבת סגור.

בשנים האחרונות, סופר-פארם הרחיבה וגיוונה את תחומי פעילותה באמצעות מספר מהלכים: רכישת רשת משקפי השמש אירוקה, והפיכתה לרשת אופטיקה תחת השם ERROCA BY SUPER-PHARM, פתיחת פורמט דיילי'ס (DAILY'S) המציעים אוכל טרי בשיטת GRAB & GO, פתיחת פורמט סופר-פארם GALLERY סניף הקונספט הראשון מסוגו שמציע חוויה של חו"ל עם שלל מותגי ביוטי מובילים, פתיחת רשת ביוטי-קליניק, מרפאות אסתטיקה המתמחות בטיפולי הזרקות, לייזר, אנטי אייג'ינג וטיפולים לעור הפנים והרחבת סופר-פארם אונליין גם למוכרים חיצוניים המאפשר להציע מגוון ענק של מוצרים החל מבריכות לחצר ועד מותגי ספורט מובילים.


חאזם פדילי, זכיין ומנהל סניף סופר-פארם רכבת לוד:
 "אני שמח וגאה על פתיחת הסניף החדש של סופר-פארם ברכבת לוד. זהו סניף סופר-פארם ראשון הנפתח בתוך תחנת רכבת ויציע ללקוחות גם את פורמט הדיילי'ס (DAILY'S). אנו נוביל את השירות המקצועי והטוב ביותר לקוחותינו".

 

קרדיט יחצ
קרדיט יחצ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות