n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רמת גן: מעבר חד מתומכת פעילה של ראש העיר לאופוזיציה

רמת גן: מעבר חד מתומכת פעילה של ראש העיר לאופוזיציה

בלעדי לגל גפן: הגר יעקב, אשר פרשה מהקואליציה לפני מספר שבועות וישראל זינגר, ראש העיר לשעבר, נצפו בפגישת עבודה

הגר וזינגר
קרדיט: התקבל באופן אנונימי

אם אתם חברים בקבוצות ה-WhatsApp השכונתית ברמת גן סביר שתכירו את הגר יעקב, אשר עד לפני מספר שבועות הייתה חברת קואליציה, מספר שלוש ברשימת ראש העיר, כרמל שאמה הכהן, ומ"מ ראש העיר.

מאז פרישתה מהקואליציה, המשיכה הגר לנהל את קבוצות ה-WhatsApp השכונתיות ביד רמה, תוך דרישתה שלא להיכנס לדיונים פוליטיים ולהימנע מפוליטיקה.

לחלק מהתושבים מתחיל להימאס מההתעסקות בפוליטיקה ללא הפסקה:

תגובה בקבוצה שכונתית רמת גן
צילום מסך: תגובה בקבוצה שכונתית רמת גן

למערכת גל-גפן נודע, כי בהמשך לפרישתה מהקואליציה, מנהלת הגר מגעים עם לא אחר מישראל זינגר, ראש העיר לשעבר שכזכור, הפסיד באוקטובר 2018 בבחירות לרשות העיר.

האם זינגר מתכוון להתמודד לרשות העיר בבחירות הקרובות? האם הגר מתכוונת לתמוך בו?

שאלנו את הגר ולהלן תגובתה:

"אינני מתייחסת לתוכן פגישה זו או אחרת. ככלל, בשלב זה אני בוחנת אופציות שונות, ולא שוללת גם ריצה עצמאית לראשות העיר. בבוא העת, אודיע על החלטתי"

נכון למועד זה, זינגר טרם הכריז אם בכוונתו להתמודד בבחירות הקרובות, או שמא הוא מתכוון לתמוך במתמודד אחר שירוץ בבחירות נגד שאמה (אולי הגר).

הבחירות לרשויות המקומיות עתידות להתקיים בעוד קצת יותר משבעה חודשים, בתאריך 31 באוקטובר 2023. יש עוד לא מעט זמן עד לבחירות, אך נראה שההתעסקות בכך כבר החלה והתושבים "זוכים" לתעמולת בחירות (יש שיאמרו תעמולה מיותרת) כבר כעת: חברי קואליציה שעושים מעבר חד לאופוזיציה, שחקנים פוליטיים "ישנים" ש(אולי) מתכננים לחזור לזירה הפוליטית ועוד.

נמשיך לעקוב ולעדכן בנושא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות