דף הבית / כללי / הפסד כואב ברמת השרון

הפסד כואב ברמת השרון

אחרי שהשיגו ניצחון ראשון במחזור שעבר, ספגו בנות הפועל ראשון לציון, הפסד רביעי בחמישה משחקים, הפעם במשחק החוץ מול רמת השרון 77:74.
הבנות של רועי לזר, היו טובות יותר לאורך כל המחצית הראשונה, עלו ל- 7:2 בדקות הראשונות ושמרו על יתרון קטן אך יציב. רמת השרון נשארה צמוד, ובמהלך הרבע השני ביצעה מהפך ראשון ועלתה ליתרון, אך עד למחצית הצליחה ראשון לציון להחזיר לעצמה את היתרון וירדה להפסקה כשהיא מוליכה 32:31. המחצית השנייה נפתחה עם שלשה של רמת השרון ששוב לקחה את היתרון, ומעת ואילך גם דאגה לשמור אותו בצד שלה, ואף להגדיל אותו בהתמדה. ברבע השלישי קלעה רמת השרון 32 נקודות, יותר ממה שקלעה במשך כל המחצית הראשונה. היא סיימה אותו ביתרון 63:50.
האדומות לא נשברו והחלו לנגוס ביתרון עם פתיחת הרבע האחרון. פורת עם יום נפלא מחוץ לקשת, הייתה הגורם המרכזי לצמצום התוצאה. ההפרש ירד עד לשש נקודות, אנטוניה נינג'יפה, העבירה הילוך לקראת הסיום והמשחק שהיה כבר גמור, הפך למותחן בדקות האחרונות כשלוח התוצאות עמד על 75:74 לרמת השרון בדקה האחרונה של המשחק. הלחץ עשה את שלו, שתי הקבוצות החטיאו משני הצדדים ולבסוף רמת השרון קלעה סל נוסף שחתם את תוצאת המשחק.
קלעו: טורי ג'ארוזס 21 ועוד 17 ריבאונדים, נינגיפה 18 נקודות ועוד 12 ריבאונדים, עדן פורת 17, סידני קולסון 11 ועוד 10 אסיסטים, עדי לוקס 5 והדר חדד 2 נקודות.

יוצאות לפגרה עם טעם של החמצה- צילום הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות