n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / לראשונה ברמת גן: קמפינג קהילתי עירוני

לראשונה ברמת גן: קמפינג קהילתי עירוני

הקמפינג היווה אירוע שיא במסגרת פרויקטים קהילתיים רבים מופלאים המתקיימים בעיר

WhatsApp Image 2023-07-31 at 12.55.44

החופש הגדול בעיצומו ויש הרבה זמן פנוי, בעיקר לילדים המשועממים. ברמת גן החליטו להפוך את העונה החמה להזדמנות לחזק את הקשר הקהילתי במגוון אירועים מיוחדים למשפחות ולילדים. אחד מימי השיא התקיים בשבוע שעבר כאשר התקיים קמפינג קהילתי ראשון מסוגו בעיר.

לא פחות מ-40 משפחות ארזו ציוד, עלו על פיג'מות ועברו אל רחבת המרכז הקהילתי "רמת שקמה", שם נהנו מארוחה משותפת, פעילויות עם הילדים ולינה באוהלים. התושבים סיפרו על חוויה משפחתית וקהילתית קסומה ששילבה בין הטבע לבין השכונה האהובה שלהם. זה המקום לציין ששכונת רמת שיקמה עשתה קפיצת דרך מכל הבחינות ובזכות המרכז הקהילתי תושבי השכונה חשים גאוות יחידה וזהות קהילתית המתבטאת בהידוק החברות ובערבות הדדית.

הקמפינג היווה אירוע שיא במסגרת פרויקטים קהילתיים רבים מופלאים המתקיימים במרכז, למשל משפחה מטיילת, הדלקת נרות הרמות כוסית ופעילויות בבניינים ברחבי השכונה וכן מסגרות רבות המעניקות מענה עוטף לכלל תושבי וילדי השכונה. כל הפעילויות של המרכז הקהילתי מתקיימות בשיתוף אגף הקהילה של העירייה שמאפשר ומעניק מטריה מקצועית ומשאבים.

צילום: עדי אמון סיידון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות