n
דף הבית / בריאות / בשורה לחולי קרוהן וקוליטיס: פטנט ישראלי חדש מקל משמעותית על תסמיני מחלות מעי דלקתיות

בשורה לחולי קרוהן וקוליטיס: פטנט ישראלי חדש מקל משמעותית על תסמיני מחלות מעי דלקתיות

בישראל חיים כ- 50,000 חולים הסובלים ממחלות מעיים דלקתיות, ומטופלים בתרופות וסטרואידים. פיתוח חדש המבוסס על סידן קרבונט אמורפי משפר משמעותית את מצבם של החולים

כאב בטן
כאבי בטן. PIXABAY

לראשונה תוסף תזונה, פיתוח מדעי ישראלי חדשני מקל משמעותית על תסמיני מחלות מעי דלקתיות. מחלות מעי דלקתיות הן מחלות שבהן התאים של מערכת החיסון תוקפים תאים ורקמות במערכת העיכול וגורמים לנזק ברקמות בדופן המעי, כתוצאה מכך אנשים שלוקים במחלות הללו סובלים בין היתר משינויים ביציאות, כאבי בטן עזים ולפעמים חום גבוה. גם קוליטיס כיבית וגם קרוהן, הן מחלות שעד השנים האחרונות, הטיפול בהן היה מבוסס בעיקר על תרופות וסטרואידים, כאשר למעשה עדיין אין טיפול המרפא את המחלה.

 

ר' מתל אביב, סובלת מעל שני עשורים ממחלת הקרוהן "מעידה: קיבלתי את החיים שלי אחרי עשרים שנה". מספרת נטלה סוגים שונים של תרופות מאנטיביוטיקה ועד זריקות לקורטיזונים. "תמיד כאב לי, אני לא זוכרת יום ללא כאב, היו ימים עם גלים מטורפים של כאב והיו ימים שהיה כאב עמום. אני חיה עם קרוהן מעל 20 שנה, אני מכירה את זה ויודעת בדיוק איפה זה כואב אבל כבר ביומיים הראשונים לשימוש ב- pH Gastrilex משהו אצלי השתנה. אחרי שבוע נעלם הכאב, פסקו הדימומים וזה משהו שאני לא מכירה. אחרי שבועיים אמרתי לעצמי שאני אנסה לאכול דברים שלא העזתי לגעת בהם שנים כמו שניצל או חתיכת בשר, והכל עובד כמו חדש. לאחרונה עשיתי בדיקות דם והשוואתי אותם לבדיקות הקודמות וכל המדדים מצויינים, הדלקת ירדה ביותר מחצי בכלום זמן.

חברת אמורפיקל (שפיתחה את AMOR 18- תרופה בניסוי לחולי קורונה שזכתה להצלחה רבה בשיא המגיפה) משיקה בימים אלה את תוסף התזונה pH Gastrilex, תוסף תזונה חדש מבוסס סידן קרבונט אמורפי – פיתוח ישראלי שבמחקרים קליניים הוכח כי הוא מטפל בדלקות כרוניות וכאב.

יוסי בן, מייסד ומנכ"ל חברת אמורפיקל: "הגילוי הזה הוא דרמטי עבור כל מי שמתמודד עם מחלות דלקתיות, ובפרט עם מחלות מעיים דלקתיות. המוצר שלנו יטפל במחלות אלו בצורה הטובה והבטוחה יותר. אנחנו לא עוצרים כאן, וממשיכים לעבוד במרץ על שיפור חייהם של אנשים המתמודדים עם מגוון מצבים רפואיים שונים ואפילו שיפור חייהם של ההולכים על ארבע."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות