n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / לראשונה בעיר: נחנכו 4 עמדות טעינה לרכבים חשמליים ברחבי העיר

לראשונה בעיר: נחנכו 4 עמדות טעינה לרכבים חשמליים ברחבי העיר

המהלך מתבצע בהתאם לחזון העירוני לעידוד התושבים והמבקרים בה לעבור לצריכת אנרגיה ירוקה, שקטה ונקייה יותר.

כרמל שאמה הכהן מטעין רכב חשמלי בעמדה החדשה בעיר צילום ענת סודאי

היום, שלישי, נחנכו 4 עמדות טעינה בשני אתרים: ברחוב תובל וברחוב היצירה. בכל אתר קיימת עמדת טעינה מהירה ועמדת טעינה רגילה. בחודשים הקרובים עתידים להתווסף עוד 17 אתרים ובהם 24 עמדות טעינה ברחבי העיר.

 

שימוש ברכבים חשמליים יביא להפחתה בזיהום האוויר ברחבי העיר ולהפחתת הרעש מרכבים. צפויה גם תועלת של הפחתה בצריכת אנרגיה, לאור העובדה שמנוע חשמלי יעיל ממנוע בעירה פנימית.

 

בשנים הקרובות צפויים לחדור למשק הישראלי עשרות אלפי רכבים חשמליים נוספים. זאת בהתאם למדיניות הממשלה ולמגמה דומה בעולם. מוערך כי מרבית בעלי הרכבים החשמליים יבחרו לטעון אותם במקום המגורים או במקום העבודה. לפיכך, הקמת עמדות טעינה לרכב חשמלי הינה צורך גדל והולך.

 

השימוש והתשלום בעמדות הטעינה יבוצע באמצעות שבב ייעודי או אפליקציות  (EV-Edge או פנגו) שגם מציגות את עמדות הטעינה הקרובות לפי מיקום המשתמש, הספק הטעינה וזמינות העמדות ומאפשרות את הביצוע התשלום בנוחות ובמהירות.

טעינה לרכבים חשמליים בעיר רמת גן צילום ענת סודאי (1)

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: ״עיריית רמת-גן כחלק מתוכנית העבודה האסטרטגית שלה, שמה לעצמה למטרה להעניק לתושבים בעיר את השירותים המיטביים בכל תחום וכן גם בתחום הטעינה החשמלית. מהלך זה יתרום לשיפור איכות האוויר ולרווחת התושבים והמבקרים בה. אני משוכנע שמהלך זה יוסיף למיצובה של העיר כעיר מרכזית ומובילת דרך בישראל גם בתחום חשוב זה.״

טומי דויטש, מנכ"ל מילגם EV-Edge: ״מדובר בעמדות משמעותיות ואסטרטגיות עבורנו. העיר רמת גן, אשר מונה מעל 170,000 תושבים ושמידי יום מגיעים אליה עוד עשרות אלפי אנשים, הינה נדבך משמעותי ברשת הטעינה שלנו. אנו מאמינים שעמדות טעינה ראשונות אלה ישרתו תושבים ומבקרים רבים ויסייעו בהאצת חדירת הרכב החשמלי לישראל. חברתנו, אשר כבר מיצבה את מעמדה כרשת המובילה במגזר המוניציפאלי בישראל, תמשיך לפעול בשיתוף פעולה הדוק עם העירייה ויחדיו נפרוס בהדרגה עמדות טעינה נוספות בכל רחבי העיר, במטרה להעניק שירות מיטבי ללקוחותינו גם בעיר רמת גן".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום פרטי

צפו: תקפו עובד מינימרקט תוך קריאה גזענית "מוות לערבים"

תפריט נגישות