n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ניצל בנס – נהגת מראשון לציון פגעה ברומי בן ה- 15 שחצה במעבר חצייה

ניצל בנס – נהגת מראשון לציון פגעה ברומי בן ה- 15 שחצה במעבר חצייה

חבריו של רומי לכיתה, הצילו את חייו אחרי שנפגע מהרכב, הזעיקו את כוחות ההצלה וטיפלו בו. רומי תלמיד במקיף יג, רק רצה לחזור הביתה בשלום. ימים ארוכים היה מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית חולים אסף הרופא.

03176e08-6b52-4859-85a8-77b971b35dd0
רומי- צילום המשפחה

ביום רביעי האחרון בשעות הצהרים, סיים רומי טוכמן בן ה15 את לימודיו במקיף יג' בראשון לציון וחצה את הכביש במעבר חצייה באור ירוק בצומת הרחובות חנה ומיכאל לוין חיים הרצוג הצמוד לגן בעברית.

על פי החשד נהגת רכב פגעה בו בעוצמה. בראיון לגל גפן ראשון מספר אביו, יניב –  "שני חבריו שהיו יחד איתו הלומדים בכיתה י'  למרות המראה הקשה ופגיעת הראש דאגו שלא יאבד את הכרתו עד להגעת האמבולנס. רומי הובהל לבית החולים אסף הרופא ועבר ניתוח ראש"

תאונה רכב הפוך צילום נתן רוס תיעוד מבצעי מדא
צילום להמחשה: נתן רוס- תיעוד מבצעי מד"א

מספר יניב –  " כבר יום רביעי בטיפול נמרץ ילדים עם רומי, הבן האמצעי שלנו בן ה-15, שנדרס במעבר חצייה בדרכו הביתה מבית הספר. ניתוח הראש שהוא עבר על ידי המלאכים כאן באסף הרופא, הציל את חייו ועוד דרך ארוכה לפניו. עוד אכתוב הרבה על הגיהנום הזה אבל דבר אחד חייב כבר עכשיו לפרוק. רוזלין ואני נמסים מהחברים שלו. מהילדים המקסימים ששולחים לנו הודעות. ששולחים לרומי הודעות שבקרוב הוא יאזין להן. אני כל כך גאה בחברים שלו וביכולת שלהם להביע את הכאב שלהם, הגעגוע, העצב. וכמובן התקווה. יש לנו ילדים מדהימים. בני נוער מקסימים. רומי ייצא מזה ואני בטוח שיחזור אל החברים והחברות. הלב שלנו יוצא כל הזמן ליובל ולשיר שהיו לצידו בעת הפגיעה. שדיברו איתו והחזיקו אותו ער כדי שלא יירדם לפני שהפראמדיקים מגיעים. אנחנו כל כך אוהבים אתכם."

לגל גפן ראשון לציון סיפר יניב אביו של רומי "אתמול עזבתי את בית החולים ונסעתי לחברים של רומי רק כדי לחבק אותם ולהגיד להם שעוד מעט הם יראו אותו, רומי לא יכול כרגע להגיב להם, והרגשתי צורך ללכת ולחבק אותם, יש לנו נוער נהדר, אני יודע כמה כואב להם, אמרתי להם תודה על מה שהם בשבילו, זה לא מובן מאליו ואני מאוד מתרגש וזה חשוב שגם נראה, תמיד עולה לכותרות שעושים משהו רע, אבל יש לנו נוער נהדר ואחלה ילדים וזאת ההוכחה לכך, מבול הטלפונים וההודעות והחום שרומי מקבל."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות