n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הפועל חולון: בצליעה לבית העליון

הפועל חולון: בצליעה לבית העליון

הפועל חולון שבה אל משחקי הליגה ולמרות הפסד בבאר שבע, תשחק בבית העליון.
ביום חמישי, נפגשים ביד אליהו עם מכבי תל אביב.

ג'ימי הול הפועל חולון צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה

עם צמד מאמנים, סגל שחקנים חדש כמעט לחלוטין וללא הקהל התומך שלה, הפועל חולון הגיעה אמש (ראשון) אל בירת הנגב, לסיים את הסיבוב השני שנקטע לפני שלושה חודשים כשהמטרה היא לנצח, לסיים במקום הרביעי ולהמשיך את העונה בראש שקט בלי לחץ ועם ציפיות נמוכות בהתאם לסגל החדש שנבנה.

אך מסתבר שבאופן "מפתיע", גם באר שבע הגיעה לשחק ובחלק הראשון של המשחק, היא למעשה היחידה שהגיעה ותוך דקות ברחה ליתרון דו ספרתי שהשאיר את הסגולים בהלם. האדומים ברחו ל- 20:4 ואת הרבע סיימו ביתרון 29:16.

שלומי הרוש שעלה מהספסל קבר שתי שלשות והחזיר קצת צבע ללחיים של חולון, באר שבע שוב העבירה הילוך וחצתה את 20 ההפרש אבל לקראת סוף הרבע הצליחה חולון ליצור ריצת 9:0 והמחצית הסתיימה בתוצאה 47:37 לבאר שבע.

ברבע השלישי התעוררו גיא פניני והזר החדש- ג'ימי הול ששיתוף הפעולה ביניהם היה מצוין באותן דקות. הסנטר שהגיע מהלאומית, שלט מתחת לסלים ופעם אחר פעם סחט עבירות עם הסל.

חולון עם ריצת 15:0 הצליחה להפוך את התוצאה ולרדת לרבע השלישי ביתרון 66:64. אך המומנטום נעצר בדקה השלישית של הרבע האחרון ולמעשה חולון כולה נעצרה.

אף אחד לא האמין ששלוש הנקודות ששלומי הרוש קלע והעלו את חולון ל- 73:68, יהיו גם הנקודות האחרונות של חולון במשחק כשעל השעון נותרו לשחק כמעט שמונה דקות!

באר שבע קלעה בזמן שנותר 17 נקודות, חולון הסתפקה בשום דבר, אמרה תודה להפועל תל אביב שניצחה את חיפה ובכך ניצלה מירידה למקום החמישי ולבית התחתון.

בחולון אפשר לציין לטובה רק את הזר החדש ג'ימי הול, שסיים עם 20 נקודות ועוד 10 ריבאונדים. שאר הזרים קלעו ביחד 24 נקודות בלבד כשהמאכזב ביותר הוא דווקא זה שהיה אמור להוביל את חולון החדשה- דזי וושינגטון, שהיה חלש גם במשחקי ההכנה.

מהישראלים רק שלומי הרוש עם 3 שלשות ניסה לעזור, השאר נראו כמו הצל של עצמם וביכולת הזו, משחקי הבית העליון מול מכבי תל אביב, ירושלים וראשון לציון, לא הולכים להיות נחמדים לצפייה.

ביום חמישי בשעה 21:15, תתחיל הקבוצה את משחקי הבית עם משחק חוץ מול אלופת המדינה- מכבי תל אביב ולאחר מכן תארח את מכבי ראשון לציון.

(בתמונה- היחיד שנלחם, ג'ימי הול מול באר שבע. צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות