n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / יומיים לבחירות: מי מלכלך את הבחירות ברמת גן?

יומיים לבחירות: מי מלכלך את הבחירות ברמת גן?

הקמפיין לבחירות המקומיות שיתקיימו מחר – שבר שיאים של השמצות, הטחת האשמות ויוזמות מאוד קיצוניות. מי עומד מאחורי הקמפיין ש"ירד מתחת לחגורה"

MixCollage-26-Feb-2024-12-26-PM-8806

אתמול (ראשון) הודיעה עורכת הדין חיה מנע על פרישתה מהמרוץ לרשות העיר רמת גן, ועל תמיכתה במועמד ליאת אילני. בסביבתו של ליאני הציגו את המהלך כסוג של "רעידת אדמה פוליטית", אולם גורמים בפוליטיקה המקומית טוענים שלא מדובר בדרמה גדולה. לטענתם, שיעור התמיכה במנע הוא נמוך וכי לא בטוח שהצטרפותה תהווה "שובר שוויון" – כפי שמנסים לצייר.

עוד לפני פרישתה של מנע, מערכת הבחירות ברמת גן שברה שיאים של השמצות והכפשות. אתמול, יומיים לפני פתיחת הקלפיות, פוזרו ברחבי העיר פליירים שמציגים את ראש העירייה כרמל שאמה הכהן שמתמודד לקדנציה נוספת, כמי שרבים מתנגדים להמשך כהונתו בשל חשד בפלילים. הפליירים בצבעים עזים של אדום ושחור, הם בהמשך לסדרת הסרטונים שהופצו באחרונה והציגו את כרמל שאמה באור שלילי וללכלך את מערכת הבחירות.

גורמים פוליטיים אמרו, מה שתושבים רבים מרגישים, כי "הקמפיין של שאמה מתמקד בעשייה שלו עצמו, בעוד הקמפיין של ליאני עסוק ב"רק לא כרמל שאמה והשחרת המועמדות שלו. בדיוק כפי שבבחירות לממשלה, היו מי שכל האידיאולוגיה שלהם הייתה רק לא ביבי".

כרמל שאמה לא נותן יד להכפשות נגדו, יחד עם זאת במסר שהפיץ ברשתות החברתיות הדגיש כי אינו עסוק בהשמצות והכפשות והצהיר: "אסור לאפשר לחבורת זינגר וליאני להשתלט שוב על העיר". כמו כן, כתב כי "מכונת הרעל מופעלת נגדנו בכל הכוח, במימון קבלנים שלא קיבלו ממני מה שרצו".

קרדיט: פרסום כרמל שאמה
קרדיט: פרסום כרמל שאמה

בנוסף, העולה פער משמעותיי בין אחוזי התמיכה שמקבל ליאני כפי שהוא מפרסם, לבין אחוזי התמיכה כפי שמתפרסמים בכלי התקשורת מטעם סוקרים אובייקטיביים. לטענת גורמים פוליטיים, מדובר בסקר שליאני עצמו מימן והוא פורסם באתר שלו משלם ליאני עבור תוכן שיווקי וממומן המפארות את שמו.

במצב הדברים, סביר שקמפיין הכפשה שלילי של אילני לא בהכרח יביא את התוצאות שהוא חשב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות