n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / נעצרה חוליית גנבי הג'יפים שפעלה בראשון לציון

נעצרה חוליית גנבי הג'יפים שפעלה בראשון לציון

אחרי גניבות של עשרות ג'יפים בעיקר מסוגי רוביקון באזור ראשון לציון והשפלה, נעצרה חולייה של מספר בדואים אחרי שהתהפכו עם רכב גנוב במהלך מרדף משטרתי

ג'יפ רוביקון צילום PIXABAY
צילום: PIXABAY

ביום שלישי נעצרה חוליית גנבי רכב המשתייכת לפזורה הבדואית והטילה אימה בשבועות האחרונים על אזור ראשון לציון והשפלה כאשר על פי החשד גנבו עשרות רכבי יוקרה והתמקדו בג'יפים מסוג רוביקון.

החוליה נתפסה אחרי עוד רכב שהצליחו לגנוב, אך הפעם הם אותרו על ידי משדר של חברת פוינטר שהיה מורכב ברכב. משטרת ישראל נכנסה לתמונה והתפתח מרדף שהסתיים עם התהפכות הרכב הגנוב והיושבים בתוכו אשר נעצרו על ידי השוטרים.

בחקירה ראשונית התברר כי החולייה הייתה עושה "שיעורי בית" לפני כל גניבת רכב יוקרה, מבקרת לפני במקום וגם בשעת הגניבה עצמה הייתה מפעילה עוזרים שהיו מדווחים לה מהשטח על סכנות ומחסומי משטרה. הפעם גם הציוד הטכנולוגי בעזרתו גנבו על פי החשד רכבים רבים, לא עזר להם והם נתפסו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

שתי חיילות מבת ים- מצטיינות הנשיא 2024!

תפריט נגישות