n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / חגיגות יום העצמאות: אופירה גלוסקא, דורית ראובני ומופעים לילדים

חגיגות יום העצמאות: אופירה גלוסקא, דורית ראובני ומופעים לילדים

את בימות יום העצמאות הראוותניות יחליפו השנה מופעים צנועים יותר. במרכזית אופירה גלוסקא ובנה, דורית ראובני וחנן יובל ואחרים

אופירה גלוסקא וגיא שגיא - צילום אייל לנדסמן
אופירה גלוסקא וגיא שגיא - צילום אייל לנדסמן

בחודש שעבר פנה ראש העיר לתושבות ותושבי העיר להצביע בשאלת סקר מיוחד כיצד לחגוג את יום העצמאות השנה בעקבות מלחמת חרבות ברזל. מרבית התושבים -56.8% ביקשו לחגוג באירועים צנועים ובמות לילדים. 

בהתאם לבקשת התושבים, בערב יום העצמאות יום שני, ה' באייר תשפ"ד, 13.5.24, החל מהשעה 20:00 בערב יתקיימו בפארק המייסדים מופעים מיוחדים המיועדים לילדים. על הבמה בפארק יעלו הדמויות האהובות מסדרת הילדים המצליחה קוקומלון, במופע קסום ומלא הרפתקאות בו הוא וחבורתו יוצאים לטיול בחווה, פוגשים חיות, חברים חדשים וגם את בייבי שארק. המופע מיועד לילדי הגיל הרך ובו יהיו שירים מוכרים שהילדים אוהבים. 

בנוסף, יעלו על במת הפארק כוכבי סדרת הטלוויזיה ילדי בית העץ, במופע מוזיקלי המבוסס על שירים המוכרים לילדים מסדרת הטלוויזיה- המופע מתאים לילדים בכל הגילאים.

עוד באותו הערב יתקיים מופע מוסיקלי נוסף של כוכבי סדרת הטלוויזיה האהובה "הבאגיס", הכוללת להקה ובה ארבעה חרקים ששרים, רוקדים ומצחיקים את הילדים וכמובן גם את ההורים. הבאגיס יספרו את הסיפור על חברות מופלאה, שיתוף פעולה ומוסר השכל אחד המתאים לתקופה הנוכחית – ״נחשוב טוב – יהיה טוב". את המופע בפארק תנחה אמנית הילדים רויטל שאשא ובמהלך  הערב יעלו לבמה חניכי בימת הנוער מכל הגילאים, שירקדו וישירו שירי אהבה ותקווה למדינת ישראל.

במקביל להופעות הילדים בפארק, עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינות את התושבים הבוגרים למופע זמר מיוחד עם שירי ארץ ישראל הטובה והיפה. המופע יתקיים בבית העם – היכל התרבות העירוני באותו הערב החל מהשעה 21:30 ובו יעלו על הבמה אופירה גלוסקא וגיא שגיא, אם ובנה, שיופיעו לראשונה על במה אחת, בשיריהם של טובי הכותבים הישראלים ובעיבודים יפהפיים, ליווי בפסנתר: שחר בורק. על בימת ההיכל באותו הערב יעלו גם הזמרת דורית ראובני במופע עם מיטב שיריה, הזמר והמלחין חנן יובל במופע מיוחד עם שירים שהלחין לעצמו ולאחרים, שהפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית וגם מופע שירה בציבור בהובלת שירה גולן וראובן ארז. המופע בניהולו המוסיקלי של אופיר שמעוני. לרכישת כרטיסים למופע בעלות סמלית של 10 שקלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תינוק בא לעולם צילום דוברות וולפסון

רחובות: התינוק בן השנה נכווה ופונה לבת החולים

תפריט נגישות