n
דף הבית / רמת גן / גם ברמת גן: המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן יקיים ביום חמישי את יום הדמוקרטיה

גם ברמת גן: המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן יקיים ביום חמישי את יום הדמוקרטיה

בתכנית,הרצאות הסברה בזום על ידי ראשי הפקולטות במרכז על החוקים המתוכננים, משמעותם והשפעתם על כל אחת ואחד מאזרחי המדינה

המרכז האקדמאי ברמת גן - צילום יחסי ציבור
המרכז האקדמאי ברמת גן - צילום יחסי ציבור

המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן מצטרף לפעילות של יום השיתוק הלאומי שתתקיים ביום חמישי הקרוב (23.3.23). ביום זה לא יתקיימו לימודים, ובמקומם יתקיימו הרצאות הסברה בזום על ידי ראשי הפקולטות במרכז על החוקים המתוכננים, משמעותם והשפעתם על כל אחת ואחד מאזרחי המדינה ללא קשר לדעה הפוליטית, גזע ומגדר.

פרופ' יורם בלשר, נשיא המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ציין כי ״אקדמיה חופשית ומשגשגת היא מנוע צמיחה כלכלי ותרבותי משמעותי של המדינה והיא אינה יכולה להתקיים ללא דמוקרטיה איתנה. ההתערבות הפוליטית במערכת המשפט תפתח פתח להתערבות דומה באקדמיה, ובכלל זה לביטול או צמצום החופש האקדמי, ולהתערבות בתכני הלימוד והמחקר.

על רקע המשבר החוקתי, אנו במרכז האקדמי החלטנו להקדיש את יום חמישי הקרוב להבעת מחויבותנו לערכיה הדמוקרטיים של מדינת ישראל ולחופש האקדמי שמכוחו אנו פועלים. כמוסד הקיים 27 שנים, הדוגל בערכי השוויון והפלורליזם, שבו לומדים סטודנטים וסטודנטיות מכל גווני החברה הישראלית ומכל קצוות הקשת הפוליטית, אנו מחויבים לפעול למען ערכים אלו, וסבורים שכל מהלך בעל השלכות מרחיקות לכת חייב להתבצע בדרך של הסכמות רחבות, תוך שאיפה למצוא את המשותף והמאחד בחברה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות