n
דף הבית / נס ציונה / חדשות נס ציונה / חדש בעופר קניותר: מידי יום שני חוגים לילדים

חדש בעופר קניותר: מידי יום שני חוגים לילדים

מחפשים פעילות לילדים בימי החורף ויחד עם זאת חווית קניה? בקניותר נס ציונה – במהלך חודש ינואר פעילויות, סדנאות והצגות לילדים וקטנטנים

אירית הספורטאית בקניותר נס ציונה צילום יחצ (2)
צילום: יחצ

קניון עופר קניותר  בנס ציונה, מקבוצת קניוני עופר, יערוך במהלך חודש ינואר 2023 מגוון פעילויות, סדנאות  והצגות לילדים וקטנטנים,  בניהם: 

 

פעילות גוזלים בימי שלישי בשעות 10:30 עד 12:00 – סדנה חווייתית לתינוקות והורים בתנועה צליל ושמע לילדים מגיל חצי שנה עד 4  בהדרכתה של איריס זינגר- מפעילת סדנאות לחוגים לתינוקות בארץ .

 

כמו כן יערכו הצגות בימי רביעי בשעה 17:30 – הנסיכה והעדשה -הנסיך מחפש נסיכה אמיתית לשאת לאישה. מה יעזור לנסיך למצוא אותה? הצגה קסומה על אהבה, כנות ופשטות החתול במגפיים- הקלסיקה האהובה של האחים גרים, ברית ידידות נרקמת בין ילד תמים לחתול רב-תושייה, אשר פותחת בפני השניים מסע מופלא, מצחיק ומלמד. המשאלה של הסביון- הצגה על משאלות ותקווה לכל המשפחה. מופע המטריה של נדב השובב נדב השובב יוצא להרפתקה ולא מקשיב לאמא ומסרב לקחת מטריה. האם בסוף המסע נדב יבין שכדאי להקשיב לאמא?

 

חדש בעופר קניותר  – מידי יום שני יערכו  באופן קבוע חוגים לילדים,  בשעה 17.00 דוגמת: פעילות גופנית עם אירית הספורטאית – הכולל שירים, ריקודים ותרגילים לחיזוק השרירים,  הפעלה מוזיקלית עם דן דן הנגן -חגיגה של שירי ילדות אהובים, כלי נגינה מיוחדים וריקודים עם כל המשפחה,  פעילות יצירה DIY -פעילות יצירתית ומהנה בה ניצור בכל פעם מוצר אחר ומיוחד והכל מחומרי יצירה מגוונים וצבעוניים,  הפעלה אינטראקטיבית עם הבובה פיצה וחברים – הפעלה אינטראקטיבית בשילוב שירים, אביזרים ובובות תיאטרון ע"פ נושא משתנה.

 

הכניסה חופשית!- ללא תשלום 

פיצה וחברים בקניותר נס ציונה צילום יחצ
צילום: יח"צ

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות