n
דף הבית / מומלצים / המוסכים המומלצים של גל גפן בחולון ובת ים לשנת 2022

המוסכים המומלצים של גל גפן בחולון ובת ים לשנת 2022

צריכים לתקן פנצ'ר? רוצים לחדש את שכבת הצבע על המכונית שלכם? אולי אתם מעוניינים לשפץ את המושבים? כדי לבצע את כל הדברים הללו אנו צריכים מוסך אמין, מקצועי ולא יקר עליו נוכל לסמוך בכל בעיה או רצון שיהיה לנו בקשר למכונית. לשם כך הכנו לכם את רשימת המוסכים המומלצים של גל גפן בחולון ובת ים לשנת 2021

מוסכים מומלצים בבת ים קרדיט freepik
מוסכים מומלצים בבת ים. צילום: אילוסטרציה freepik

מוסך שרון

כאשר אנחנו מכניסים את הרכב למוסך, אנחנו מחפשים מעטפת טיפולית כוללת אשר תעניק לנו לא רק את הטיפול לרכב לו אנו זקוקים אלא גם תספק את כל הצרכים שיש לנו כלקוחות של המוסך.

מוסך שרון יושב בלב העיר בתם ומציע לכלל לקוחותיו הבאים מכל קצוות הארץ, מגוון גדול של טיפולים לרכב שלכם. המוסך לא מתפשר על רמת השירות שהוא נותן, רמת המקצועיות שהוא נותן ורמת השירות שהוא נותן. מהרגע שתיכנסו למוסך שרון ועד לרגע שתצאו ממנו אתם תיתקלו אך ורק בשירותם חם, מקצועי ומסור, שכן כל העובדים במקום עברו הכשרות מקצועיות מתאימות ומטרתם העיקרית היא לענות לכם על כל שאלה ובקשה שיכולה לעלות לכם במהלך תהליך הטיפול ברכביכם. המוסך מציע מגוון שירותים שונים במגוון מחירים שונים וגמישים המתאימים לכל כיס.

כתובת: ישראל וישנגרד המסגר 7, בת ים.

מוסכים מומלצים בבת ים. צילום: אילוסטרציה freepik
מוסכים מומלצים בבת ים. צילום: אילוסטרציה freepik

מוסך דוד (משה לוי)

כאשר אנו מוצאים ברכב שלנו תקלה או שאנו מעוניינים לשדרג צורך את הרכב אנו רוצים למצוא מוסך שיהיה זריז, מקצועי ואמין. ככל שמוסך יתמחה בכמה שיותר תחומים ככה נדע שהוא יכול לענות על כמה שיותר מהצרכים שלנו ושל הרכב שלנו.

מוסך דוד הוקם ומנוהל כבר מעל 40 שנה על ידי משה לוי,המחזיק בכתב הסמכה של מנהל מקצועי בתחום מכונאות הרכב והינו בוגר קורס טכנולוגיה מתקדמת לרכב מטעם משרד התחבורה ואיגוד המוסכים בישראל. המוסך מציג מגוון רחב של טיפולי רכב הכוללים מכונאות רכב כללית, פחחות וצבע, שיפוץ, תיקון והתקנה של אביזרים וחלפים שונים, אספקת חלקי חילוף מקוריים או משופצים, אבחון רכב ממוחשב ורבים נוספים. שירות נוסף שהמוסך מציע הוא בדיקת ונתינת אישורי בלמים לרכבים אשר גילם גדול מ-15, ובנוסף נתינת אישור רכב מיושן לרכב בן יותר מ-19 שנה.

כתובת: אורט ישראל 9, בת ים.

מוסכים מומלצים בבת ים. צילום: אילוסטרציה freepik
מוסכים מומלצים בבת ים. צילום: אילוסטרציה freepik

איזקי שירותי רכב

להכניס רכב לתוך המוסך זה לא משהו שעושים בקלות ראש. לשים את הדבר היקר הזה בידי זרים יכול להיות מלחיץ וגם משאיר אותנו בלי יכולת להתנייד בחופשיות וקלות. כאשר מוסך יציע לנו דרכים להתמודד עם זה הדבר יגרום לנו להיעזר באותו מוסך.

איזקי שירותי רכב הוקם על ידי איציק אשר הינו בעל ניסיון מקצועי רחב וארוך של למעלה מ30 שנה בתחום מכונאות הרכב. המוסך מתמחה ברכבי דיזל ומטפל בכל סוגי הרכבים שיש. המוסך מציע שירותי הובלה של רכביכם מביתכם אל המוסך ולהפך. בין מגוון השירותים השונים שהמוסך מציע תוכלו למצוא: העברת טסט מבית הלקוח ובחזרה, רכב חלופי, מכונאות כללית, חשמל ומיזוג אוויר, צמיגים, פחחות וצביעת רכב ועוד. בנוסף כאשר תשאירו את הרכב שלכם לאורך זמן באיזקי שירותי רכב לא תצטרכו להיעזר במוניות, אלא תוכלו לקבל רכב חלופי צמוד אשר ישרת אתכם לכל תקופת הזמן בה הרכב שלכם יישאר בטיפול.

כתובת: האורגים 31, בת ים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות