n
דף הבית / מומלצים / שוקעים בביצת המחשבות השליליות? בואו ללמוד לצוף עם לימודי NLP

שוקעים בביצת המחשבות השליליות? בואו ללמוד לצוף עם לימודי NLP

המאבק במחשבות השליליות
כמה פעמים יצא לכם להרגיש שאתם טובעים בתוך ביצה של מחשבות שליליות? נראה שכל צעד שאתם עושים מושך אתכם עמוק יותר לתוך ביצה של ספק, דאגה פחד וחרדה. זה מתיש, לא? מאבק שאין לו סוף, ואפילו כשעולה מחשבה חיובית או מצב שמח מיד מתחיל להתגנב הספק 'אבל, מה אם..' ו'כן, אבל...'. זה מרגיש כמו קרב בלתי אפשרי לשמור את הראש מעל המים. גם אני הייתי שם, לכודה באותה ביצה, מרגישה שכל מאמץ לברוח רק גרר אותי יותר ויותר למטה.

לפני אחרי (800 x 800 px)
קרדיט ל canva pro

מסע השינוי שלי, מפסימיות לאופטימיות

אבל מה אם אגיד לכם שיש דרך לא רק לצוף בביצה הזו אלא להמריא מעליה? כאן התחיל המסע שלי עם תכנות לשוני פיזיולוגי (NLP) במכללת רטר, ויכול להיות שזה המקום שבו גם המסע שלכם מתחיל.

הרשו לי לשתף אתכם במעט מהסיפור שלי. פעם הייתי מוצפת במחשבות שליליות, זה מה שניהל את חיי. המוח שלי היה זרם מתמיד של ספק עצמי ופסימיות, דאגתי כל הזמן מדברים שעדין לא קרו. זה השפיע על הכל – העבודה שלי, מערכות היחסים והרווחה הכללית שלי. ניסיתי דרכים שונות להתמודד, אבל נראה שלשום דבר לא הייתה השפעה מתמשכת.

 

נקודת המפנה עם לימודי NLP במכללת רטר

ואז, נתקלתי בקורס NLP במכללת רטר. בהתחלה הייתי סקפטית. איך יכול קורס NLP מומלץ ככל שיהיה לשנות דפוסי חשיבה מושרשים מזה שנים? אבל כשהתעמקתי בתוכנית NLP Master Practitioner , הבנתי שה-NLP זה הרבה יותר מסתם סט של טכניקות, זו הייתה דרך חדשה לראות ולתקשר עם העולם.

NLP לימד אותי על כוחה של שפה ודפוסי חשיבה. למדתי כיצד הדיאלוג הפנימי שלי מעצב את תפיסת העולם שלי, את המציאות שלי. ואיך, על ידי שינוי הדיאלוג הזה, אני יכול לשנות את חווית החיים שלי. הקורס סיפק כלים ואסטרטגיות מעשיות כדי לתת פירוש חדש למחשבות השליליות שלי ולהפוך אותן לאמונות מעצימות.

 

מסגור מחדש: לשינוי ושליטה הדרגתיים

אחד הרגעים המשפיעים ביותר היה למידה על 'מסגור מחדש'. זו טכניקה שבה משנים את המשמעות שנותנים לאירועים או מחשבות מסוימות. למשל, במקום לראות בטעות כישלון, למדתי לראות בה הזדמנות ללמידה והתפתחות, הרי אנחנו צומחים מתוך קושי.  השינוי הזה בפרספקטיבה היה כמו למצוא חבל הצלה בביצה טובענית. וזאת רבות בזכות הדגש הגדול שהמכללה שמה על לימוד פרקטיקה לצד לימוד תיאורטי מעמיק ובזכות הצוות המקצועי שליווה אותי לאורך כל הקורס, ודחף אותי להתאמן, לאתגר את עצמי גם שהיה בי ספקות פנימיים ובעיקר עודד אותי להתפתח ולהשתפר כל הזמן.

השינוי לא קרה בן לילה, אבל עם כל מפגש לימודי, הרגשתי יותר שליטה במחשבות שלי. התחלתי ליישם את מה שלמדתי בכיתה בחיי היומיום שלי, ולאט לאט, ביצת השליליות התחילה להתייבש. כבר לא שקעתי, אלא צפתי ושגשגתי.

 

גישה חדשה לחיים ועזרה לאחרים

היום, אני ניגשת לחיים בחיוביות ובחוסן חדש. המחשבות השליליות לא נעלמו לגמרי, אבל עכשיו יש לי את הכלים לנהל אותן ביעילות. בנוסף, אני עוזרת לאחרים סביבי להשיג את השינוי שהם מייחלים לעצמם ובזמן קצר יחסית. אני הוכחה חיה לכוח השינוי של ה- NLP, ואם אני הצלחתי אז באמת כל אחד יכול.

מכאן אני ממשיכה לתוכניות לימודי ההמשך, מתלבטת בין התמחות בטראומה להתמחות בילדים ו- ADHD. לא משנה מה אני אבחר, אני כבר יודעת שההשפעה של המסע שלי התרחבה מעבר לצמיחה אישית. כעת אני מסייעת לאחרים בניווט בביצות השליליות שלהם, תוך שימוש במיומנויות שנלמדו בקורס NLP קצר במכללת רטר. היכולת לעזור לאחרים לשנות את חייהם בזמן קצר יחסית יוצרת לי הרגשת סיפוק וגאווה.

 

עכשיו תורכם ליהנות משינוי מבורך

אם הסיפור שלי מדבר אליכם, זכרו שהשינוי אפשרי עבור כל אחד ואחת. לימודי NLP בזום או פרונטלי. ממליצה ללמוד ברטר, כי זו המכללה שהביאה את ה-NLP לארץ והמקום שהכשיר את רוב מנהלי בתי הספר האחרים, יש לה סניפים הפרוסים בכל רחבי הארץ, ויש גם קורס NLP גמול השתלמות, והכל נועד להעצים אתכם עם הכלים לשלוט ברגשות ובמחשבות שלכם.

והכי ממליצה להתרשם בעצמכם, תרשמו לשיעור היכרות חינם ותגלו בעצמכם כיצד NLP יכול להביא בהירות וחופש לעולם הרגשי שלכם.

כתבה: תמר וולך.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות