n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אבל בעיר ראשון לציון: חברת המועצה מיכל קלדרון הלכה לעולמה

אבל בעיר ראשון לציון: חברת המועצה מיכל קלדרון הלכה לעולמה

מיכל קלדרון נפטרה הלילה במפתיע והיא בת 62. שירתה בצה"ל והשתחררה בדרגת סגן אלוף ובשנים האחרונות כיהנה כחברת מועצת העיר מטעם ה"בית היהודי"

WhatsApp Image 2023-04-10 at 09.42.16

עצב כבד ירד על העיר ראשון לציון עם היוודע דבר מותה של חברת המועצה מיכל קלדרון שהלכה הלילה לעולמה. מיכל קלדרון ז"ל החזיקה את תיק התרבות התורנית והחינוך הדתי-לאומי בעיר ועשתה רבות למען תושבי העיר, בנוסף החזיקה את תיק החירום בעירייה.

מיכל הותירה בעל, שני ילדים ונכדים, הלוויתה תתקיים היום בבית העלמים גורדון בשעה 15:00.

ראש העיר רז קינסטליך מסר בכאב על מותה

"התעוררנו היום לבוקר עצוב מאוד. חברתי היקרה ואישה שאהבתי מאוד, חברת המועצה – מיכל קלדרון, הלכה הלילה לעולמה בטרם עת ובפתאומיות.
אין לי דרך אפילו להתחיל לכתוב על אישה כמו מיכל בזמן עבר. כל מהותה של מיכל, היה לעשות טוב, לתרום ולעזור לכל מי שרק שביקש.

מיכל ניהלה לצידי את כל אירועי החירום שהתרחשו בעיר בשנים האחרונות – החל ממשבר הקורונה ועד שלושת המבצעים הצבאיים כמחזיקת תיק החירום בעירייה.
בין כל פועלה, מיכל גם החזיקה את תיק התרבות התורנית והחינוך הדתי-לאומי ופעלה רבות למען חינוך, קירוב לבבות בין דתיים וחילונים, אישה שכולה חסד ואמת.

לא היה משנה לה יום, לילה, או זמן – היא תמיד הייתה נכונה לעזור ושמה את טובת העיר הזו ותושביה, ראשונים בסדר העדיפויות שלה.
היא תמיד עשתה את כל עבודתה בהתנדבות מלאה, ללא רצון אפילו לקבל תודה או קרדיט – הכל בשקט, עם החיוך והעיניים הטובות שלה.

לפני שמיכל הייתה חברת מועצה, היא הייתה חברה טובה ויקרה שלי. אהבתי אותה מאוד, הערכתי את האדם הטוב שהייתה, את היושרה והצניעות שלה. נהגתי להתייעץ איתה המון, היא הייתה אישה חכמה מאוד ודעתה הייתה חשובה לי.

אין לי מילים לתאר את הצער שכולנו חווים, אני רוצה לשלוח מכאן תנחומים לבעלה קובי ולילדיה בועז וזהב, לנכדיה, משפחתה המורחבת ולכל חבריה הרבים שכל כך אהבו אותה.

הלוויתה של מיכל תתקיים היום, בשעה 15:00 בבית העלמין גורדון.

מיכלי, את תחסרי לי מאוד"

WhatsApp Image 2023-04-10 at 09.51.01

אוהד אוזן, חבר מועצת העיר לשעבר הנמנה על הציבור הדתי, אמר: "הבוקר קיבלתי את הבשורה הקשה
והלב מסרב להאמין.
מיכל הייתה מעבר לכל חברה. רק בערב החג שוחחנו ואיחלנו איחולי חג שמח הדדיים.
בשנים האחרונות פעלנו יחד בבחירות הארציות למען מפלגות הציבור הדתי לאומי ולמדתי הרבה מנסיונה ואופייה הטוב.
חשוב שהעיר ראשון לציון תוקיר את זכרה ותנציח את פועלה בהיותה אשת עשייה ומקרבת לבבות.
מיכל קלדרון חברת מועצת העיר פעלה רבות למען הציבור הדתי בפרט , אך בתפקידיה בעיר בשנים האחרונות הייתה אחראית על מערך החירום ובכלל זה ניהלה את כל מערך שנות הקורונה.
שולח תנחומים למשפחתה ולציבור מוקירי זכרה.
חבל על דאבדין ולא משתכחין"

WhatsApp Image 2023-04-10 at 09.44.15
צילום: אוהד אוזן

 

יו"ר ועד ההורים היוצא רוני עקירב : "זכיתי להכיר את מיכל קלדרון לפני כ 6 שנים בערך. בשבתנו יחד בוועדות ערר של החינוך הדתי. היא כמחזיקת תיק החינוך הדתי ואני כנציג ההורים בעיר. לא לקח זמן רב וישר הרגשתי במחויבות העמוקה שלה לילדי והורי החינוך הדתי בעיר. היתה בקיאה ומצויה בפרטים של כל מוסד חינוך דתי בית ספר יסודי על יסודי וכל גני הילדים בעיר. דאגה לכל אחד מהם כבבת עינה ועמדה בתוקף על משמר זכויותיהם. שלא חס וחלילה תיסגר כיתת לימוד או גן ילדים מחוסר תלמידים. לפתחה הונחו בקשות רבות של הורים לעזרה והיא דאגה לפתרון של כל הבקשות ללא יוצא מן הכלל. ואני זוכר שממש "לקחה ללב " כל בעיה פרטנית ולא נחה ולא שקטה עד שמצאה פתרון. אני עצמי "הפצצתי" אותה בבקשות רבות לעזרה להורי העיר והיא לקחה ברצינות רבה כל בקשה עד כדי כך שהרשיתי לעצמי להתקשר אליה מספר פעמים ביום כדי לבדוק מה מצב הבקשה. ואני חייב לציין שמעולם לא אכזבה אותי.
קשה להיפרד מאשה צעירה כל כך ואני פשוט לא יכול לדמיין את החינוך הדתי בעיר בלעדיה. יהא זכרה ברוך !!!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אישה עם לב ענק היה לי העונג לעבוד מולך תמיד היית שם
    לצידי ברגע שהייתי מצייצת ת.נ.צ.ב.ה
    יום עצוב
    ותנחומי למשפחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות