n
דף הבית / כללי / השכרת למבורגיני בדובאי

השכרת למבורגיני בדובאי

מאז תקופת הקורונה, בה השמיים של איחוד האמירויות היו פתוחים, בעת בה המון מדינות אחרות סגרו את השערים שלהן - דובאי הפכה להיות אחד היעדים האהובים על תיירים ישראלים. זה לא מפתיע, דובאי מלאה באטרקציות נהדרות, מוזיאונים, תערוכות, וכמובן - גורד השחקים המוכר והגדול ביותר בכל רחבי תבל - הבורג' חליפה. אולם, לא מעט ישראלים לא מנצלים את מלוא החוויה בדובאי, ובוחרים שלא להשכיר רכב בעת השהות שלהם ביעד הנחשק. אנחנו ממליצים לכם על האפשרות הזו, ואם אתם אוהבים רכבי יוקרה - בוודאי שנמליץ לכם ספציפית על רכבי למבורגיני בדובאי להשכרה. אז איך זה עובד, מה עליכם לדעת לפני שתחפשו אחר רכבים להשכרה ולמה כדאי לכם מלכתחילה? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

קרדיט: FREEPIK
קרדיט: FREEPIK

לפני שאתם מחפשים רכבי למבורגיני בדובאי להשכרה

 

הנה כמה דגשים חשובים שעליכם להכיר לפני שאתם מחפשים אחר רכבי למבורגיני בדובאי להשכרה :

 

  • השכרת רכב אך ורק מגיל 21 – בדובאי, אפשר להשכיר רכב בכללי אך ורק מגיל 21, אך ייתכן כי חברת השכרה מסוימת תבחר להשכיר אך ורק לנהגים שגילם מעל 24 שנים. חשוב לקחת בחשבון כי לעיתים יכולה להיות עלות נלווית בגין השכרה מאת נהג צעיר.

 

  • צריך רישיון בינלאומי – בשביל להשכיר רכב בדובאי, ובכלל – לנהוג, תצטרכו רישיון בינלאומי. מדובר בעצם ברישיון די פשוט אותו תוכלו להוציא תוך דקות ספורות אצל רוב רשתות האופטיקה והפארם המובילות בישראל, והוא כרוך בעלות סמלית של בין 8 ל-15 ש"ח. אולם, במידה ויש לכם אזרחות קנדית, אמריקאית או בריטית ורישיון – לא תצטרכו רישיון כזה.

 

  • אפס סובלנות לטלפון – תרבות הנהיגה בדובאי מצוינת, והיא ככה בין היתר בגלל שהאכיפה בכבישים מאוד חריפה. טלפון הוא אחד הדברים עליהם הכי שמים דגש, ולכן חשוב מאוד שתיזהרו ותשתדלו להימנע משימוש בטלפון בזמן הנהיגה – אך ורק דיבורית, כך שתוכלו להימנע מקנסות ואולי אפילו עונשים כבדים.

 

  • חל איסור מוחלט לשתות – תשכחו מהמושג "כמות מותרת בדם" שאתם מכירים בארץ – בדובאי חל אסור לנהוג בכלל במידה וצרכתם אלכוהול, גם אם שתיתם ולו טיפה אחת של משקה אלכוהולי כזה או אחר. בדומה לאכיפה על טלפונים בזמן נהיגה, גם כאן המדיניות היא מדיניות של אפס סבלנות – ולכן חשוב מאוד להיזהר. שלא תגידו שלא אמרנו.

 

למה כדאי לכם להשכיר דווקא למבורגיני בדובאי?

 

הנה כמה יתרונות של השכרת למבורגיני בדובאי:

 

  • ביטחון עצמי – אין הרבה דברים שמעלים לנו את הביטחון העצמי וגורמים לנו להרגיש טוב כמו נהיגה על למבורגיני עוצמתית ומפוארת. לא סתם אנשים אוהבים יוקרה – כשאתה נראה טוב, אתה מרגיש טוב, וכלל זה לא רלוונטי אך ורק לבגדים שאנחנו לובשים או לתכשיטים שאנחנו עונדים, הוא רלוונטי גם לרכבים בהם אנו נוהגים.

 

  • חווית נסיעה – בדובאי יש כבישים פתוחים ומהירים, ואפילו יש המון כבישי אגרה שמשדרגים עוד יותר את חווית הנסיעה – ואין ספק כי נסיעה בהם על למבורגיני זו חוויה מיוחדת במינה שלא תוכלו לחוות בארץ. לכן, אם אתם אוהבי כביש ובפרט חובבי מכוניות ספורט – השכרת למבורגיני בדובאי זו בהחלט החוויה המושלמת בשבילכם כאשר אתם מטיילים ברחבי היעד האהוב.

כמה מילים לסיכום

 

מאז הסכמי אברהם ההיסטוריים, השמיים של איחוד האמירויות נפתחו – ויותר ויותר ישראלים בוחרים לבקר דווקא בדובאי. יש לא מעט אטרקציות שאפשר ליהנות מהן בדובאי, אבל כמובן שהכי מומלץ יהיה להתנייד ביניהן עם רכב יוקרה כמו למבורגיני. רוצים לדעת עוד על רכבים בדובאי? לחצו כאן.

** תוכן ממומן **

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות