n
דף הבית / מומלצים / שימושים של שירותים ניידים במגזר הפרטי והעסקי

שימושים של שירותים ניידים במגזר הפרטי והעסקי

שירותים הם מענה לצורך בסיסי ויום יומי של כל אדם. בבית, במשרד, במרכזי בילוי וקניות, ובעצם בכל מקום אנחנו רגילים שיש לנו שירותים זמינים כשנצטרך אותם. שירותים ניידים הם מענה למקרים מיוחדים שבהם אין שירותים במבנה. מי צריך אותם ומתי? קראו הכול בכתבה.

קרדיט לתמונה: freepik
קרדיט לתמונה: freepik

 "הצורך היום יומי הפשוט והמובן מאליו של כל אחד מאיתנו להתפנות מדי פעם נענה באופן כמעט אוטומטי בשירותים שנגישים לנו בכל מקום. לכל אחד יש לפחות חדר שירותים אחד בבית, בעבודה, ובעצם בכל מקום. אפילו כשאתם בנסיעה, כל תחנת דלק בדרך היא גם אפשרות ל"עצירת שירותים." ולמרות זאת, ישנם מקרים שבהם נרצה להתנהל במשך שעות ארוכות במקום מרוחק, שאין בו תשתיות ומבני שירותים. במקרים כאלה, שירותים ניידים יכולים לספק את הגמישות לנהל כל דבר בכל מקום, גם לשעות רבות ואף לתקופות ארוכות של ימים וחודשים, בלי להתפשר על נוחות ופרטיות" אומר לנו מנהל מכירות בחברת CONTAIN המתמחים במבנים ניידים, קונטיינרים ומכולות ומשתף אותנו במידע חשוב ומועיל שיאפשר לנו לשקול בתבונה את השימושים של שירותים ניידים במגזר הפרטי והעסקי.

שירותים ניידים

ישנם סוגים רבים של שירותים ניידים שיכולים לתת מענה על מגוון צרכים. פעמים רבות מדובר בשירותים שמבוססים על מכולות שהוסבו לצורך זה. נוספו להן מערכות מים, ריצוף, סניטציה, הקירות נצבעו – והשירותים מוכנים. ישנם שירותים ניידים שכוללים שורה ארוכה של תאים, וישנם שירותים ניידים שכוללים תא אחד בלבד. שירותים ניידים יכולים לכלול תאורה, מערכות בישום ואפילו מוסיקה נעימה. הם יכולים להיות ממכולות שעברו הסבה, והם יכולים גם להיות מפלסטיק, עץ, חומרים ממוחזרים ואפילו בד. שירותים ניידים יכולים לכלול חיבור לתשתיות מים קיימות בשטח, או מערכות מים משלהם שאינם תלויים בתשתיות מקומיות. הבחירה בסוג השירותים הניידים תלויה בהרבה גורמים כמו סוג האירוע, קהל היעד והתקציב.

חיבור לתשתיות מקומיות או עצמאות בשטח

ישנם מקרים שבהם עדיף לבחור בשירותים ניידים שמתחברים לתשתיות קיימות, ויש מקרים שדווקא שירותים שיש להם מערכת עצמאית הם הפתרון המתאים. כאשר מדובר בשירותים שיוצבו במקום קבוע במשך זמן רב, עדיף למצוא להם חיבור לתשתיות קיימות של מים וביוב. לדוגמה, כאשר השירותים מוצבים באתר בנייה, לשימוש עובדי האתר ומבקריו. דוגמה נוספת היא כשהשירותים משמשים ביישוב שרק הוקם, בשטח ציבורי או ליד מבנה ציבור כמו בית כנסת או ספרייה. במקרה כזה, אמורות להיות תשתיות מקומיות שאפשר להתחבר אליהן, וזהו הפתרון המומלץ והנוח ביותר. לעומת זאת, כאשר הצורך הוא בשירותים לאירוע של מספר שעות במקום מבודד כמו אירוע ספורט, הפנינג או הופעה, כדאי להעדיף את הגמישות שמספקים שירותים עם מערכת מים עצמאית משלהם.

אירוע יוקרתי בשטח

אירועים בשטח יכולים להיות דרך חווייתית ומקורית לציין מאורע משמח כמו למשל חתונה או בר מצווה, או לקיים אירוע גיבוש, אירוע חברה או כל דבר אחר. בארצנו הקטנטונת ישנם מקומות קסומים ויפהפיים שאפשר לעשות בהם אירועים ייחודיים וחד פעמיים. הופעה, מסיבת טבע, חתונה בסגנון טבעי וכפרי, או אירוע מנהלים מגבש – כל אלה הם דוגמאות לאירועים מיוחדים שמתרחשים הרחק מתשתיות. באירועים כאלה, לכל צורך יש מענה נייד שאינו תלוי בתשתית מקומית. בעבר השירותים היו הדבר שבו היו צריכים להתפשר, ושפגמו בתחושת היוקרה של אירועי השטח. היום, ישנם שירותים מפוארים שמספקים חוויה אסטטית ונעימה, גם כשמדובר בשטח מנותק מכל תשתית. כדי לתפעל את השירותים בשטח צריך גנרטור לתאורה, מבשמים, וכמובן, מערכות שמאפשרות מים זורמים ללא תלות בצינורות מקומיים. עוקב מים גדול מחובר לשירותים הניידים, ומספק כמות גדולה של מים זורמים וזמינים ככל שצריך. אפשר להוסיף שביל תאורה רומנטית אל עבר השירותים, ואפילו להקים מקלחות עם מים זורמים, אם מדובר באירוע שכולל לינה או צורך בהתרעננות תוך כדי האירוע. שירותים ניידים יכולים להיות מעוצבים ומזמינים, והם שומרים על האופי היוקרתי של האירוע אפילו כשהוא מתקיים אי שם בשטח מבודד.

התאמה מדויקת לכל צורך

המענים המגוונים שיש בעולם השירותים הניידים מבטיחים שלכל צורך יהיה מענה מדויק. חברות שמספקות שירותים ניידים יודעות להתאים את המענה הנכון לכל אירוע. באירוע ספורט, למשל, כמו ריצה קהילתית, צריך שירותים עם מספר תאים. לרוב, אפשר יהיה לחבר אותם לתשתית מקומית, וזה הפתרון המומלץ. זה נכון גם לאירוע תרבות, מוסיקה ועוד. באירועים פרטיים כמו חתונה אפשר לבחור שירותים יוקרתיים ואף לעצב אותם בהתאם לקונספט של האירוע, לקשט בפרחים, נרות ריחניים ועוד. כאשר מציבים שירותים ניידים שעתידים לשמש לאורך שבועות או חודשים במקום אחד, למשל, באתר בנייה, אז שירותים פשוטים ופונקציונליים יותר מומלצים וכמובן חשוב לשים דגש על בטיחות מעל הכול, להיזהר שלא לחסום דרכי גישה ולהבטיח שהשירותים ימוקמו במקום נגיש ונוח לשימוש. ישנם תרחישים רבים נוספים שבהם צריך התאמה מדויקת של השירותים לצורך, ולא נוכל לתת דוגמאות לכולם. אחרי שמבינים שמדובר בעולם שלם של מענים, מומלץ להתייעץ לגבי הצורך הספציפי שלכם עם חברה שמספקת שירותים ניידים ולוודא שלקחתם בחשבון את כל המשתנים שהזכרנו.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: רוי שוקולד

מתנות ליום הולדת מפנק

תפריט נגישות