n
דף הבית / בריאות / מנהלת חדשה ל"אסותא" ראשון לציון

מנהלת חדשה ל"אסותא" ראשון לציון

מנכ"ל אסותא הודיע על מינויה של ד"ר אנג'לה עירוני, למנהלת בית החולים אסותא בראשון לציון

אסותא ראשצל הדמיה איכות גבוהה
צילום: יח"צ אסותא

מנכ"ל אסותא גידי לשץ הודיע היום (שלישי), על מינויים חדשים ברשת בתי החולים וביניהם גם מינויה של ד״ר אנג׳לה עירוני – למנהלת בית החולים אסותא ראשון. היא תחליף בתפקידה את איזי בן עזרא, שניהל את בית החולים במשך 11 שנים ומונה לנהל את התפעול הרשתי של מערך הדימות באסותא מרכזים רפואיים.

ד"ר עירוני מילאה משך למעלה מעשור תפקידי ניהול בכירים במטה מכבי שרותי בריאות- ראש אגף הסיעוד והמרכזים הרפואיים, מייסדת ומנהלת מרכז טל-בריאות ובתפקידה הנוכחי – מנהלת מחוז שרון של מכבי.

אנג'לה עירוני צילום עופר חג'יוב

ד"ר אנג׳לה עירוני – צילום: עופר חג'יוב

לד״ר עירוני תואר ראשון בסיעוד, תואר שני בבריאות הציבור ודוקטורט במנהל מערכות בריאות עם התמחות בטלה-רפואה (Telemedicine), והינה בוגרת תכנית מנהיגות של קרן וקסנר, אוני' הרווארד. בנוסף, היא גם מכהנת כנציגה הישראלית של IMIA – האיגוד הבינלאומי לאינפורמטיקה רפואית.

מנכ״ל אסותא גידי לשץ: ״בשם הנהלת אסותא אני מודה לאיזי על תרומתו לבית החולים, עם קדנציה מתמשכת בת כ- 11 שנים של ניהול במקצועיות ובמסירות. לשץ ציין כי מערך הדימות הרשתי עומד בפני קפיצת מדרגה טכנולוגית ושירותית ואיחל לאיזי בן עזרא הצלחה רבה בתפקידו החדש".

איזי בן עזרא צילום אסנת רום

איזי בן עזרא – צילום: אסנת רום

לעניין מינוי ד"ר עירוני אמר לשץ: "לד"ר עירוני רקורד מרשים בתפקידי ניהול בכירים ,בהובלת תוכניות אסטרטגיות משמעותיות, ביישום מודלים חדשניים של טיפול בקהילה והטמעת תהליכי בקרת איכות בבתי חולים. אני בטוח שאתגר הקמת ופתיחת בית החולים החדש שלנו בעיר, ב 2026 יהיה אתגר ניהולי נוסף שאנג'לה תוכל לו ומאחלים בהצלחה רבה בתפקידה החדש

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות