n
דף הבית / מומלצים / אירוע אינטימי קטן או ערב חברים – כיצד נוודא שלכולם יהיה נוח, נעים ומהנה?

אירוע אינטימי קטן או ערב חברים – כיצד נוודא שלכולם יהיה נוח, נעים ומהנה?

למרות הימים הלא פשוטים העוברים על כולנו כאן בישראל, רובנו מתרגלים לחזור לחיים לצד שגרת הלחימה המאתגרת וחוזרים אל יותר ויותר מהפעילויות והדברים שרגילים היינו לעשות בזמני שגרה. לאחרונה רבים מתחילים גם לחזור ולערוך מפגשים חברתיים מורחבים למיניהם ואפילו אירועים חגיגיים.

friends-birthday-picnic-positive-emotions (1)
קרדיט לתמונה Freepik

בין אם אנו מכינים ארוחת ערב חגיגית עבור חברים טובים או משפחה מורחבת ובין אם מתכננים אירוע חגיגי של ממש (הן אירוע מצומצם ואינטימי והן אירוע גדול יותר) – מה נוכל לעשות וכיצד נוכל להיערך ולוודא כי כל אחת ואחד מהאורחים שלנו ירגישו בנוח וייהנו, כך שהמאורע כולו יוכתר כהצלחה ויסייע לכולנו לעבור טוב יותר את התקופה?

קודם כל לוודא כי לכל אחד מהאורחים יש אוכל ושתייה שהם אוהבים

אחד הדברים החשובים ביותר בכל מפגש או אירוע חברתי הוא כמובן האוכל והשתייה. זו נקודה שקל מאוד לטפל בה במידה ומייחסים לה מלכתחילה את המשקל הראוי, והיא גורמת לכולם להיות שמחים ונינוחים יותר במפגש.

בכל הנוגע לאוכל, חשוב לוודא כי אתם מכינים (או כי האירוע יכלול) מאכלים טובים המתאימים לכל אחת ואחד מקהל היעד. יש להתחשב בצמחונים וטבעונים שעשויים להיות בין אורחינו ולוודא כי הם לא מקבלים סתם תחליף בסיסי אותו מכינים כדי לצאת ידי חובה, אלא כי גם במה שהם אוכלים משקיעים מאמץ והתחשבות. כמו כן, במידה וישנם שומרי כשרות בין האורחים חשוב לוודא כמובן כי לפחות החלק מהאוכל המיועד עבורם עומד בתנאי כשרות אשר ישביעו את רצונם. מעבר לכך, כדאי לקחת בחשבון אלרגיות, רגישות לגלוטן ושאר "צרכים מיוחדים" למיניהם בכל הנוגע לאוכל.

מבחינת שתייה, מדובר בנושא חשוב אפילו עוד יותר. נרצה כמובן לוודא כי אנחנו מציידים את המפגש בשתייה מתאימה – כמובן ששתייה קלה שתהיה לרוח של כולם ובפרט תלווה את האוכל (מים, סודה, מיצים, שתייה מוגזת וכיוצ"ב), אך גם שתייה חריפה יותר. בהקשר זה כדאי לדאוג לכמה סוגים של בירה וכמה יינות טובים, ועדיף גם לדאוג שיהיו כמה וכמה סוגים שונים. כך קיים סיכוי גבוה יותר כי כל אחד ימצא בירה או יין מהסוג שהוא מעדיף, מה שכמובן ישמח ויכניס אווירה חיה וטובה יותר למפגש כולו. כמו כן, לא יזיקו גם סוגים נוספים של שתייה, דוגמת קוקטיילים למיניהם או שתייה חריפה, בהתאם למה שהאורחים שלכם אוהבים לשתות. במיוחד כשמדובר באירוע אינטימי ומצומצם מבחינת משתתפים, אנחנו לרוב מכירים לעומק כמעט את כל מי שמגיע ולכן יכולים לדעת, פחות או יותר, מה הוא/יא אוהבים.

ליצור אווירה המתאימה למצב הרוח הכללי בין המוזמנים

בעת שכזו חשוב לוודא שאנחנו יוצרים באירוע שלנו אווירה אשר תתאים למצבם של כלל המוזמנים. למשל, חשוב להיות ערים לאורחים אשר רגישים במיוחד למצב, אולי כאלו עם ילדים וקרובים הנמצאים במילואים ובקווי החזית, ובמידה וחלק מהאורחים אכן נמצאים במצב רגיש שכזה לא לערוך אירוע יותר מדי "פרוע" ורועש בסימן הילולה וחגיגה חסרת רסן. זה עשוי להיות חסר רגישות כלפי אורחים מסוימים, כך שחשוב להיות מודעים למצב הרוח הכללי השורר בין המוזמנים שלנו, ולהתאים לכך למשל את המוזיקה ושאר התוכן של הערב.

להיות עם האצבע על הדופק בכל הנוגע לענייני השעה

בנוסף לכל הנאמר לעיל, חשוב גם להיות ערים ועם האצבע על הדופק בכל הנוגע לענייני השעה המעודכנים ביותר – בכל אחד מהימים שלפני האירוע וביום האירוע עצמו. לצערנו, זוהי תקופה עם לא מעט ימים קשים ואירועים מעציבים ומפחידים. חשוב שתדעו מה קורה ומה קרה במדינה בימים שלפני האירוע וביום האירוע עצמו, כך שתוכלו להיות רגישים כלפי האורחים במידה וקרו דברים "גדולים" ולא טובים. הרגישות הזו למצב תחדד את תחושת הסולידריות וה"ביחד", ותגרום מיד לאורחים שלכם להרגיש יותר בנוח באירוע החברתי אליו הגיעו.

 

בהצלחה ובברכת ימים שקטים יותר…

 

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות