n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: בן 65 במצב קשה לאחר החייאה

בת ים: בן 65 במצב קשה לאחר החייאה

הגבר איבד הכרה כשצבע את אופניו ופונה אל בית החולים במצב קשה אך יציב

אופניים אופנוע צילום דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

הבוקר (חמישי) התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר שהתמוטט ואיבד את הכרתו (ככל הנראה על רקע לבבי) במהלך רכיבה על אופניים ברחוב דניאל בבת ים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי, ביצעו פעולות החייאה ולאחר שחזר הדופק פינו לבי"ח וולפסון גבר כבן 65 במצב יציב

החובשים של מד"א חגי נתני ואחמד אבו סייף, סיפרו: "הגענו במהירות למקום וראינו את הגבר שוכב מחוסר הכרה בסמוך לאופניים לאחר שהתמוטט במהלך הרכיבה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצוע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן שוק ממכשיר המפעם (דפיברילטור) ולאחר שחזר הדופק הכנסנו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו יציב."

שמואל מלכה סגן ראש סניף איחוד הצלה בבת ים שביצע בו פעולות החייאה מסר: "לדברי עוברי אורח הוא איבד את ההכרה במהלך צביעת אופניו עם תרסיס צבע. ביצענו בו פעולות החייאה וכשחזר דופק ונשימה (לאחר מתן שוק חשמלי) הוא פונה למרכז הרפואי וולפסון במצב קשה אך יציב".

אופנוע צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות