n
דף הבית / מומלצים / מכוני יופי / כל אחת צריכה קיט קטן של טלי אשכנזי

כל אחת צריכה קיט קטן של טלי אשכנזי

עונת הקיץ והנסיעות כבר כאן וזה לא אומר שאתן צריכות לחרוג משגרת הטיפוח שלכן, הקוסמטיקאית טלי אשכנזי משיקה בימים אלו ערכת טיפוח שכל אחת חייבת לעצמה - TAKE IT WITH YOU

ערכת TAKE IT WITH U של טלי אשכנזי. צלם אורי גרון
ערכת TAKE IT WITH U של טלי אשכנזי. צלם אורי גרון

אז קנית כרטיס טיסה לחו"ל, התחלת לארוז מזוודה ואז התחלת להתלבט, לקחת את כל הקרמים או להשאיר? אולי למלא בקבוקונים? שלא ישבר, שלא יאבד, מנגד, אי אפשר לטוס בלי שיגרת הטיפוח, אז מה נעשה? במיוחד בשביל התלבטויות כאלה השיקה הקוסמטיקאית טלי אשכנזי קיט קטן עם ארבע מוצרים שהכי נוח לך בעולם לקחת לכל מקום, לחו"ל, בתיק לעבודה, באוטו בקיצור בכל מקום.

אז מה תמצאי בערכה?

הערכה מכילה בתוכה סבון פנים, סרום ויטמין סי, קרם עיניים למיצוק ושיפור כהויות בעור סביב העיניים וקרם לחות עם חומצה היאלורונית. היא מתאימה לכל סוגי העור ומגיעה בבקבוקונים של 15 מ"ל כל אחד.

 

מחיר הערכה: 179 ₪

טלי, למה בחרת דווקא בארבעה המוצרים האלה, מה מיוחד בהם?

הסרום ויטמין C  נלחם בסימני הזדקנות העור. מכיל ריכוז גבוה של ויטמין סי ומטפל בנזקי החמצון בעור באמצעות רדיקלים חופשיים. פועל ביעילות בשילוב עם ויטמין אי. ומסייע בשמירה על מראה עור בהיר יותר, מעודד את התחדשות הקולגן בעור ובכך תורם למיצוק ומראה בריא יותר. בנוסף: מסייע במניעת קמטוטים / מחזק את הבהרת העור/ אנטי דלקתי/ אנטי אוקסידנט/ שומר על אלסטיות העור / שומר על עור קורן ובריא/ מתאים לכל סוגי העור.

  סבון הפנים –ללא SLS  לניקוי עמוק וטיהור העור. הוא יעיל במיוחד ומנקה את העור ביסודיות. מאזן את עודף השמנוניות

בעור ומגן מפני איבוד לחויות. הוא מכיל תאי גזע ממקור צמחי על מנת לעודד פעילות טובה יותר של תאי הגזע בעור. מורכב מרכיבים טבעיים ונטול כימיקלים מלאכותיים. 

   קרם עיניים יוקרתי אנטי אייג'ינג למיצוק אזור העיניים. הוא בעל נוסחה ייחודית, מפחית ומשפר כהויות סביב לעיניים. הקרם עצמו מרגיע נפיחות ומחזק את רשת הסיבי האלסטין והקולגן. התוצאה שתתקבל תוך 2-3 דק' הינה הפחתה יעילה של הכהות והנפיחות, מיצוק ושיפור מרקם העור. הקרם עצמו מרגיע נפיחות ומחזק את רשת סיבי האלסטין והקולגן. 

קרם לחות פעיל עם חומצה היאלורונית המכילה מולקולות קטנה וחדירה לעור הפנים ומולקולה גדולה המטפלת במעטפת החיצונית של העור. מעניקה לעור לחות ומיצוק. מטפלת ודואגת לרקמת חיבור בריאה ולחה. בנוסף, היא גם אחראית על לחות ונפח העור ומצויה בגופנו באופן טבעי. התוצאה המתקבלת הינה עור מוצק יותר, גמיש יותר, חלק יותר ועשיר בלחות. 

בקיצור, כל אחת באמת צריכה את הקיט הקטן של טלי במחיר ההשקה המיוחד, אגב הוא גם מתאים לגמרי כמתנה לחג מבטיחה לכם שאין יותר שימושי ממנו ושכולם ישמחו לקבל אותו.

למידע נוסף אודות הטיפולים ורכישת מוצרים ניתן להשיג ב 052-3060936
בעמוד הפייסבוק טלי אשכנז
ובעמוד האינסטגרם –

טלי אשכנזי. צלם עידו אלקסלסי..

 

.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות