n
דף הבית / בריאות / הקליניקה המפוארת של כוהנת היופי טלי אשכנזי

הקליניקה המפוארת של כוהנת היופי טלי אשכנזי

עם קליניקה חדשה בלב תל אביב, ליין מוצרים על שמה שכולל סרום קולגן שמהרגע הראשון רואים את הברק בעור, כוהנת היופי טלי אשכנזי מטפלת בעור הפנים אבל גם בנפש

תמונה של WhatsApp‏ 2023-05-31 בשעה 11.35.08
צילום: עידו אלקסלסי

כמה פעמים הסתכלת בראי וראית עייפות נשקפת? עור הפנים נראה עייף וללא חיות?

אז הלכת לטיפול פנים ויום אחרי שוב עייפות בעור הפנים. נשמע מוכר?

טלי אשכנזי קוסמטיקאית מומחית, מדקרת ואסתטיקאית מעל 12 שנים בתחום מבינה בדיוק על מה אנחנו מדברות ופיתחה שיטת טיפול יחודית המשלבת דיקור קוסמטי cosmetic acupuncture  וטיפול אנרגטי תודעתי שמשאיר אותך עם תחושה של שלווה ,רוגע ועם עור מוצק וזוהר, כל זאת בשילוב טיפול פנים עם החומרים והקרמים שפיתחה בעצמה יוציאו אותך בסיום הטיפול רעננה מבחוץ אבל גם מבפנים, כי כשהנפש בריאה רואים את זה גם בעור הפנים.

אז איך זה עובד? 

מגיעים לקלינקה החדשה של טלי אשכנזי בלב תל אביב, חניה בשפע ומהרגע הראשון נכנסים למקדש ביוטי.

טלי מתחילה באבחון העור באופן מקצועי בצירוף שאלון אישי, לאחר אבחון העור, נקבע פרוטוקול טיפולי המתאים למצב העור שמטרתו לתת את התוצאות תוך כדי התייחסות לכמה שיותר פרמטרים בטיפול אחד: איזון העור, מיצוק, החדרת לחויות, אקנה , הבהרה, טיפול זוהר&GLOW להחזיר ולהעלות את רמת הלחות והזוהר הטבעי לעור הפנים.

הטיפולים משולבים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת אולטרסאונד, גלי רדיו, פילינג יהלום, כוסות רוח ועוד..

לאשכנזי ליין מוצרי קוסמטיקה שפיתחה בעצמה ובחודש האחרון הוציאה סרום מרוכז בקולגן שכבר במריחה הראשונה מרגישים מיצוק ומתיחה של העור.

טלי, מה מיוחד בסרום שפיתחת?

סרום SKIN TIGHTENING הוא סרום עוצמתי ג'ל עם חומצה היאלורונית&קולגן ופפטיד עוצמתי .

בשל המבנה המולקולרי של החומצה ההיאלורונית שסוחפת משמרת ומעניקה לחות והידרציה על ידי יצירת שכבה שמפחיתה את איבוד המים בשכבות העליונות של העור,הסרום מסייע למיצוק העור ולעיכוב היווצרות של קמטוטים וקמטים ומעניק לעור גמישות, נפח, מראה צעיר וחלק כמשי. לאחר המריחה תורגש "מתיחה" קלה של עור הפנים".

רוצו לנסות גם הריח מושלם!

כמות: 50 מל מחיר: 299 שח

  • 2022-07-21 16-27-38 (C,S6)-1

      צלם: אורי גרון

הקליניקה ברחוב משה דיין 36 פינת מחל 4
קומה 0 דירה מספר 1 תל אביב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

מכון שמיעה – חשוב לדעת

תפריט נגישות