דף הבית / חדשות העיר / נקלטו בעין המצלמה

נקלטו בעין המצלמה

רונן דמארי

שני חשודים הצליחו, בסוף השבוע האחרון, לחסוך את עלות שטיפת הרכב, אבל כנראה שהחיסכון הזה יעלה להם ביוקר. בצהרי יום שבת האחרון, הגיעו שני חשודים לחניון העילי של קניון הזהב. הם ניצלו את העובדה שהמקום היה שומם ופרצו לאחד מארונות הכיבוי בחניון. לאחר מכן הם שלפו את צינור הכיבוי והחלו לשטוף את הרכב שלהם.
בהמשך אותו היום, נחשפו אנשי החברה לבטחון לוונדליזם בארון ולנזק שנגרם המוערך במאות שקלים. לצערם של החשודים, החניון מרושת במצלמות והאירוע נקלט ביותר ממצלמה אחת. בחברה לבטחון מתכוונים להעביר את הסרטונים למשטרה להמשך טיפול.
באירוע אחר, נתפס על חם נהג משאית, כשהוא מרוקן את מכולת המשאית, שהכילה פסולת בניין, בשטח פתוח צפונית לנחלת יהודה. מפקחי החברה לבטחון, עמית מנור ואורן לוי, ביצעו את התצפית בשטח. כנגד בעל המשאית, חיים אלגלי תושב מושב באזור, נרשם דו"ח ופרטיו הועברו למשטרה הירוקה ורשות מקרקעי ישראל.
בעירייה מציינים כי רק לאחרונה, חנכה עיריית ראשון לציון מפעל למחזור פסולת בניין בסמוך לשפד"ן. את היוזמה קידמה העירייה לאור הפתרונות המועטים לפריקת פסולת בניין באזור המרכז, דבר שהוביל להתרחבות תופעת השלכת פסולת בניין פיראטית בשטחים פתוחים בעיר. בנוסף, תושבים רבים שבצעו שיפוץ בביתם, נאלצו לפנות לחברות פרטיות להצבת מכולה ופינויה, מה שהגדיל את עלויות השיפוץ.
בחברה לבטחון הביעו סיפוק מתפיסת שני האירועים על חם, מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, העניק השבוע תעודת הוקרה למפקחים עמית מנור ואורן לוי, על ניהול האירוע, תפיסתו בזמן ומניעת המשך הזיהום של הפסולת.

צילום: באדיבות העירייה

 

צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות