n
דף הבית / מומלצים / מה אנו צריכים לדעת על הקמת קרן גידור?

מה אנו צריכים לדעת על הקמת קרן גידור?

המטרה של המון אנשים היא להרוויח כמה שיותר כסף, השאלה היא איך אפשר לעשות זאת. אין ספק כי ממשכורת של חברה קשה מאוד להרוויח ולשגשג וכך גם ממשכורת של עצמאי. למעשה הדרך הטובה ביותר להרוויח היא באמצעות השקעה חכמה. כיום ברור כי הקרן היחידה שיכולה להכות את המדדים המרכזיים כמו ת"א 25 או P&S 500 היא דרך קרן גידור.
לכן יותר ויותר אנשים מחליטים ללכת על האופציה של הקמת קרן גידור. אז מה אנו צריכים לדעת על הקמה של קרן גידור? אם כן עלינו לפנות אל עורך דין בנקים שיסייע לנו בהקמה. אתם חייבים להבין כי הקרן חייבת תקנון מתאים, מדיניות משפטית מתאימה והגנה משפטית מלאה ואת זאת רק עורך דין יכול לעשות.

httpsgal-gefen.co.il הקמת קרן גידור
הקמת קרן גידור

האם כל עורך דין יכול לסייע להקים קרן גידור?

עולה השאלה האם הקמת קרן גידור זה משהו שכל עורך דין יכול לעשות? אם כן התשובה היא שממש אבל ממש לא. עליכם להבין כי הקמה של קרן גידור היא אחד הדברים המסובכים ביותר בעולם המשפט ומעטים עורכי הדין שיכולים לעשות זאת.

אם אתם רוצים להקים קרן או רוצים להשקיע בקרן כזאת אנו מציעים לכם לוודא כי הקרן מוקמת על ידי עורכי דין המומחים לכך. כך למשל עורך דין המומחה בנזיקין או במשפט מנהלי פשוט לא ידע איך להקים את הקרן ורק עורך דין המומחה למשפט מסחרי ולהקמה של קרנות גידור ידע איך לעשות זאת וזה משהו שאתם חייבים להפנים.

האם כדאי לי לבצע הקמת קרן גידור עם שותפים ישראליים?

עליכם להבין כי הקמת קרן גידור תלויה במידה עצומה בשותפים שלכם. ככל שהשותפים יהיו יותר טובים כי ההקמה של קרן גידור תהיה יותר טובה והקרן תתפקד יותר טוב. לכן חפשו שותפים בפינצטה ואל תתפשרו על כך.

על רקע זה אנו מציעים לכם להקים את הקרן עם שותפים ישראליים מכיוון שהם מכירים את המנטליות הישראלית ויהיה לכם יותר קל להסתדר אתם. עם זאת, אנו מציעים כי לפחות אחד השותפים יהיה אמריקאי וזאת מכיוון שההתנהלות מול השוק האמריקאי היא מאוד חזקה. לכן אנו מציעים לכם לשלב בין שותפים ישראליים ובין שותפים אמריקאיים וכך לנהל את הקרן על הצד הטוב ביותר.

מקימים קרן גידור? שימו לב למדיניות ההשקעה שלה

עוד נקודה הנוגעת אל הקמת קרן גידור היא העובדה כי מדיניות ההשקעה שלה היא קריטית מכיוון שכך המשקיעים יודעים באיזה קרן להשקיע. לכן אם אתם מקימים קרן גידור זה לא מספיק רק לפנות אל עורך דין בנקים אלא גם להחליט במה הקרן תשקיע והאם היא תשקיע למשל במניות או בסחורות וכך הקרן תמשוך יותר משקיעים ותצליח יותר.

 

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות