n
דף הבית / כללי / רמת גן: מה יהיה עם הפקקים?

רמת גן: מה יהיה עם הפקקים?

עבודות חברת נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) התעכבו מהלילה (29.3.2023) ותושבי רמת גן משלמים את המחיר בפקקים

הבוקר: הירדן-אלוף שדה
הבוקר: הירדן-אלוף שדה

גם אתם עמדתם קרוב לשעה הבוקר באזור הירדן-אלוף שדה? אתם לא לבד. הבוקר, תושבי שכונת נווה יהושע, ערמונים וכל מי שניסה להגיע או לחצות את אלוף שדה, נדהמו כי כל הכבישים הראשיים ואף הפנימיים בשכונות עצמן עמוסים באופן חריג במיוחד.

תושבים רבים דיווחו על פקקי ענק, שהתחילו בתוך השכונות הסמוכות, והמשיכו עד הירידה לכביש 4.

הפקקים באזור הם לא דבר חדש, מזה תקופה שנת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) מבצעים עבודות תשתית באזור, תוך צמצום משמעותי של נתיבי הנסיעה – מה שיוצר פקקי ענק.

על אף הניסיונות לטפל בפקקים, נראה כי פתרון של ממש אינו נראה באופק ואף הצבה של שוטרים שיכווינו את התנועה לא מונע את הפקקים.

גם התושבים הביעו תסכול מהמצב ברשתות החברתיות, תוך שימת דגש על הסיכון לחיי אדם:

צילום מסך: מתוך אחת מקבוצות התושבים
צילום מסך: מתוך אחת מקבוצות התושבים

 

יצוין כי בתקופה האחרונה, דיווחו תושבים על הקלה בעומסים ביציאות מהשכונות וכי, דווקא בתקופת החגים, כשמסגרות החינוך פועלות באופן מצומצם ותושבים רבים עובדים מהבית או נמצאים בחופש, יצופה כי תהא אף יותר הקלה בתנועה באזור.

בתגובה לתלונות התושבים, כפי שעלו בקבוצות המקומיות אשר בחלקן הוא נמצא באופן אישי, העביר ראש העיר, כרמל שאמה הכהן, הודעה מטעם חברת נת"ע – אשר נועדה לתת הסבר אודות העומסים הבלתי צפויים וציין כי "העבודות התמשכו מעבר למתוכנן":

הודעה כרמל שאמה
צילום מסך: מתוך אחת מקבוצות התושבים

עולה כי, כל שנותר לתושבים בשלב זה הוא לקוות שאכן הפקקים הבוקר נובעים מעבודות ספציפיות שנמשכו מהלילה וכי לא מדובר בתופעה שתפגע לתושבים באיכות החיים באופן מתמשך.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. עם כל הכבוד לראש העיר , מדוע החה צריך בדיוק עכשיו לבצע במשך חודשים את העבודות ברחוב הירדן. האם לא החה ניתן לדחות אותן ולא לעדות הכל באותו זמן?

  2. תושב מאוכזב

    איכות החיים שאצלנו בשכונה (נווה יהושוע ) ובשכונות הסמוכות נפגעו קשה מאוד מאז תחילת העבודות של נת"ע .
    אין יום שלא מתלוננים על הנושא הזה של הפקקים והסיוט רק מחמיר ומתעצם !
    מעבר לכך יש את הרעש הלא מידתי והמחריש אוזנים(בעצימות לא מידתית) של האמבולנסים כוחות ההצלה 24/7.
    .

  3. אם הנתיב היה תת קרקעי לא היו פקקים בכלל. שלא לדבר על הפקקים שיהיו בעתיד כאשר הרכבת תתחיל לנסוע. איכות החיים של התושבים זה הדבר האחרון המעניין את העירייה וחברת נתע. הכסף מדבר והתושבים שיחנקו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות