n
דף הבית / מומלצים / להתנדב במקום בו באמת זקוקים לכם – מערך המתנדבים של חסדי נעמי

להתנדב במקום בו באמת זקוקים לכם – מערך המתנדבים של חסדי נעמי

בעת הנוכחית מסתמן כי התנדבות היא צו השעה והתגלמות רוחה של ישראל היפה. המצב השורר בארץ הביא אינספור ישראלים להתנדב ולתרום מזמנם ומכספם על מנת לסייע לאחרים, ולמרבה הצער לא חסרים כרגע אנשים הזקוקים לסיוע ותמיכה. עבור כל מי שמעוניין גם כן להתנדב ולתרום ומתלבט היכן בדיוק לעשות זאת, מומלץ בחום להכיר את עמותת "חסדי נעמי" ואת מערך ההתנדבות רחב ההיקף שהיא מפעילה.

WhatsApp-Image-2023-11-14-at-15.00
קרדיט: חסדי נעמי

במה מתמקדת פעילותה של עמותת "חסדי נעמי" ואילו דרכי ומקומות התנדבות ניתן למצוא במערך המתנדבים הגדול שמפעילה העמותה? אם אתם מחפשים אחר מקום בו ההתנדבות או התרומה שלכם יהיו משמעותיות ובאמת ישפיעו לטובה ויסייעו למי שזקוק לכך כרגע, מומלץ בחום לשקול להגיע להתנדב בעמותה.

סיוע רחב היקף לנזקקים והתגייסות נרחבת לסיוע במצב הנוכחי – עמותת חסדי נעמי

עבור מי שאינו מכיר, עמותת "חסדי נעמי" פועלת בארץ באופן רחב היקף מזה קרוב לארבעים שנים, ומסייעת לנזקקים רבים מדי יום ביומו. בימי "שגרה" פועלת העמותה לאספקת מזון וסיוע לנזקקים אשר צריכים תמיכה בחיי היומיום, תוך התמקדות בקבוצות אוכלוסייה מסוימות. בפרט, מקדישה העמותה לא מעט ממשאביה על מנת לסייע לניצולי שואה וקשישים נזקקים אשר מתקשים לסגור את החודש.

העמותה מפעילה מערך רחב היקף של התנדבות בתל אביב , התנדבות בירושלים ומספר מקומות התנדבות נוספים בעיקר במרכז הארץ, ותמיד שמחה ומודה על כל מתנדב/ת אשר מוכנים לתרום מזמנם ומרצם על מנת לסייע לאוכלוסיות הזקוקות לכך. מתנדבות ומתנדבי העמותה מסייעים בין השאר בהכנת חבילות סיוע ומזון וחלוקתם לבתיהם של ניצולי שואה, קשישים ואוכלוסיות קשות יום נוספות.

IMG_3556-(1) IMG_3579-(1)

פעילות חסדי נעמי במהלך תקופת המלחמה

מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל הפנתה העמותה את משאביה ובפרט את מערך ההתנדבות רחב ההיקף שהיא מפעילה אל עבר סיוע לאוכלוסיות אשר נפגעו בצורה משמעותית מהמצב, דוגמת המפונים מיישובי הדרום או הצפון, משפחות שנותרו בערי קו העימות ומשפחות שכולות. כמו כן, מסייעת העמותה גם ישירות לחיילים, אנשי מילואים וכוחות הביטחון.

המתעניינים והמתעניינות בהתנדבות בירושלים, תל אביב או בת ים יכולים כיום לקחת חלק במיזמים החדשים שמקדמת העמותה, בהתאם לצרכי השעה ובשיתוף פעולה בין קבוצות ואוכלוסיות שונות. למשל, העמותה משלבת בין פעילותה השוטפת עם ניצולי שואה לבין הרצון והצורך לתמוך בחיילים, ומקדמת פרויקט במסגרתו משנעים "אוכל של סבתא עד לבסיס" – מזון ביתי מעולה שמבשלות סבתות למיניהן – נשים מבוגרות וביניהן גם ניצולות שואה, לחיילים הנמצאים בשטח.

כמו כן, יוזמת ומפעילה העמותה מיזמים רבים נוספים דוגמת מבצעי איסוף בגדים, מזון ותרומות עבור משפחות המפונים מהדרום ועוד.

לסיכום, במידה ואתם/ן מחפשים/ות אחר מקומות התנדבות בהם תוכלו באמת להשפיע ולתרום למי שזקוק לכך במיוחד כרגע, בואו להכיר את מערך המתנדבים של חסדי נעמי. התנדבות בתל אביב, ירושלים ונקודות נוספות, במסגרתה באמת תגישו סיוע ותמיכה לאנשים אשר נפגעו במיוחד כתוצאה מהמצב.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות