n
דף הבית / בקעת אונו / קריית אונו: לא רק בקריית אונו, "נעים בסופ"ש" אושרה בכל הארץ

קריית אונו: לא רק בקריית אונו, "נעים בסופ"ש" אושרה בכל הארץ

אישור הממשלה להצעת שרת התחבורה להקמת רשויות מרחביות לתחבורה מאתמול, התקבל בשמחה בעיריית קריית אונו. המשמעות היא האצלת סמכויות לרשויות להפעלת מכרזי תחבורה ציבורית בשבת. כידוע, קריית אונו הצטרפה למיזם "נעים בסופ"ש" כבר לפני כשלוש שנים מתוך הבנת הצורך עבור רבים מהתושבים: משפחות, צעירים ואזרחים וותיקים.

נעים בסופש
נעים בסופש. צילום: דוברות קריית אונו

ישראל גל, ראש העיר: "מברך על ההחלטה התקדימית והמתבקשת של ממשלת ישראל לאפשר לרשויות מקומיות להפעיל תחבורה ציבורית בשבת, כדי לאפשר לתושבות ולתושבים את הניידות המתבקשת כל כך גם בסופי השבוע. גאה שהעיר שלנו, ביחד עם תל אביב, גבעתיים ורמת השרון, היתה החלוצה להפעיל את פרויקט ״נעים בסופ״ש״ והתגובות שקיבלתי מכלל הגילאים רק הוכיחו לי את הנחיצות שלו. תחבורה ציבורית חייבת להיות זמינה, נגישה ונוחה בכל ימות השבוע כדי שכולנו נוכל ליהנות ממנה. אנו בעיריית קריית אונו נמשיך לחשוב בצורה יצירתית ולמצוא פתרונות שיהפכו את החיים של כולנו לקלים ופשוטים יותר."
צילום (חנוכת מיזם נעים בסופ"ש בשנת 2019): עיריית קריית אונו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות