n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אלפי חוגגים בפתיחת חגיגות 140 שנה לראשון לציון

אלפי חוגגים בפתיחת חגיגות 140 שנה לראשון לציון

ראשון לציון נכנסת לחגיגות שנת ה-140, לאחר שאמש (רביעי) נערך מופע הפתיחה בגן המושבה. כ-6,000 תושבות ותושבים הגיעו למופע המרגש שסקר את התפתחות העיר ממושבה קטנה ועד היום, וכן נהנו ממגוון רחב של אומנים

חגיגות 140 שנה צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

חגיגות 140 לראשון לציון נפתחו רשמית, לאחר שאמש (רביעי) נערך מופע פתיחה מרשים בגן המושבה בסימן "ראשון שלי, ראשון שלנו, ראשון שלכם". מופע הפתיחה שנערך היום הוא חזרה גנרלית לקראת האירוע המרכזי שיתקיים הערב.

כ-6,000 תושבות ותושבים שנרשמו מראש, נהנו הערב ממופע שעסק בעידוד השייכות, גאוות היחידה, קהילתיות ומעורבות המאפיינים את העיר ראשון לציון. בין היתר התמקד המופע ביזמות ובחלוציות – זכר לימי המושבה, בשפה העברית ובחינוך בעיר, בקידום הנשים, בספורט ובמצוינות.

במהלך המופע נהנו החוגגים משלל אומנים – תום יער, בדמותה אגס קימל, ביצעה את השיר "חפש אותי בראשון" והקפיצה את הקהל. משה פרץ סחף אחריו את כל האלפים. כמו כן, הופיעו גם ילידי ותושבי העיר – עוז זהבי, דנה פרידר, טהוניה, שי גבסו ועוד. את תחום הספורט ייצגו מאמן נבחרת הנוער אופיר חיים, והאלופים האולימפיים לינוי אשרם ופיטר פלצ'יק. לצד כל אלה, הופיעו גם להקות מקומיות אשר חיזקו את החיבור לעיר.

כאמור, היום (חמישי) יתקיים המופע המרכזי, כאשר גם אליו אזלו כל הכרטיסים.

קהל חגיגות 140 שנה צילום דוברות ראשון לציון

צילום: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות