n
דף הבית / מומלצים / כאבי חניכיים מה עושים?

כאבי חניכיים מה עושים?

הנתונים מראים כי כמעט כל אחד יסבול בשלב כזה או אחר מכאבי חניכיים. הכאבים יכולים להיות בעצימות משתנה, אך המהות נשארת אותה המהות. אף אחד לא ירצה לסבול מכאבי חניכיים, בטח אם מדובר על כאבים טורדניים שמסרבים לחלוף. מה אתם יכולים לעשות כאשר תמצאו את עצמכם סובלים מאותם כאבים נוראיים? אי אפשר להמשיך בסדר היום, בכל זאת מדובר על כאבים שמשפיעים על התחושה כולה. במקום להתרכז בדברים מסוימים, תמצאו את עצמכם עסוקים רק בכאבי החניכיים. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על ההתמודדות עם כאבי חניכיים חלשים או חזקים. תזכרו כי גם כאב חניכיים חלש יחסית עשוי עם הזמן להפוך לכאב חניכיים חזק ומשמעותי. אל תזלזלו בעניין הזה, לא תרצו למצוא את עצמכם מצטערים לאחר מכן.

full-equiped-medical-cabinet (4)
קרדיט תמונה: freepik

הסיבות הנפוצות לכאבי חניכיים

כמובן שאי אפשר לסקור את כל הסיבות שעשויות להוביל להתמודדות עם כאבי חניכיים. גם מוטב שתכירו את הסיבות הנפוצות, אלה שאולי יעסיקו גם אתכם. הביאו את עצמכם למצב בו אתם הופכים את כאבי החניכיים למשהו שניתן לפתור אותו. ברגע שתבינו מהי הסיבה לכאבים הללו, יהיה לכם קל למנוע אותם בפעם הבאה. הצטברות של מזון בין השיניים עשוי להוביל בשלב כזה או אחר לכאבי חניכיים. אך הסיבה העיקרית לכאבים בחניכיים היא כמובן דלקת חניכיים שמעידה על בעיה רצינית יותר. אם הכאבים אינם עוברים כעבור זמן קצר, מוטב לגשת לרופא השיניים שיבחן את המצב מקרוב. אל תביאו את עצמכם למצב בו הכאבים ישבשו את כל שגרת היום שלכם.

לא מתעלמים מכאבי חניכיים

הנטייה הטבעית של המון אנשים תהיה לנסות להתעלם מכאבי חניכיים במידת האפשר. יש כאלה שרק המחשבה לבקר את רופא השיניים מעוררת בהם פחדים וחששות מהותיים. חשוב להגיד בהזדמנות הזו כי אסור להתעלם מכאבי חניכיים, גם אם הם נראים לכם שוליים. כאב חניכיים לא מופיע סתם כך, ישנה סיבה שבגינה הוא מופיע. עליכם לנסות להתמודד עם המצב, ולהעלים את הכאב בהקדם האפשרי. מי שיתעלם מכאבי החניכיים ימצא את עצמו מתמודד בשלב מסוים עם כאבים חזקים בהרבה. אין דבר יותר מרגיע מאשר לדעת כי העניינים נמצאים תחת שליטה.

איך מרגיעים כאבי חניכיים?

הדרך הכי פרקטית להרגיע כאבי חניכיים תהיה על ידי נטילת משככי כאבים. לכל אחד בבית יש משככי כאבים, לכן השימוש בהם יכול להיות מידיי ונוח. אך מדובר על הקלה זמנית, כזאת שלא תחזיק מעמד יותר מכמה שעות. אנו מציעים לכם להגיע לרופא השיניים על מנת שיבחן מקרוב את הסיבה שבגללה התעוררו הכאבים. יכול להיות שהרופא יבצע טיפול שיניים כזה או אחר כדי לפתור את הבעיה שבגינה נוצרו הכאבים. לבד תתקשו לפתור את כאבי החניכיים, אך כן תוכלו להפחית את עוצמת הכאב בטווח הזמן הנראה לעין.

הכי טוב למנוע מראש בעיות חניכיים 

זה אולי ישמע לכם כמו קלישאה, אך ישנה חשיבות עליונה לנסות למנוע מראש את הבעיות השונות. מרבית כאבי השיניים נוצרים בשל בעיות חניכיים שלא מטפלים בהן בזמן. ברגע שאתם מטפלים בבעיות החניכיים בזמן, אין שום סיבה שייווצרו אותם כאבים טורדניים. ביקור קבוע אצל רופא השיניים אחת לכמה חודשים יגרום לכך שכל הבעיות יטופלו בזמן. הביאו את עצמכם למצב בו אתם מחזיקים במושכות, ולא נותנים לכאבים להוביל אתכם. ברגע שמתעורר כאב קטן מוטב לגשת לרופא השיניים כדי שיבדוק את המצב מקרוב. כל מי שלא מזניח את השיניים שלו יבין עד כמה זה קריטי בהקשר הספציפי הזה.

 

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: רוי שוקולד

מתנות ליום הולדת מפנק

תפריט נגישות