דף הבית / חדשות העיר / אירוע התרמה להדסה ירושלים

אירוע התרמה להדסה ירושלים

מי ליאור

תשעים נשים מסניף סחלב ואחרות, פינו מזמנן בבוקרו של יום חמישי האחרון והגיעו לקחת חלק באירוע ההתרמה למען מי שנפצעו במשימתם הלאומית, ולמען נפגעי פעולות איבה.
האירוע שהתקיים באכסדרה כיבד את הבאים במטעמי חג השבועות, עוגות גבינה, פשטידות, מאפים, ירקות ופירות, כשברקע הנעים את זמנן הכנר שלמה קירה, בהתנדבות, כמו שאר האמנים.
בנוסף, הופיע בחלק האמנותי רפאל גל גונזלס, בשירים מתוך תוכניתו שירי רומנסה ספרדיים ומיכל שרון קראה שירים מספר הביכורים שלה "אשה גבר ומעבר"…
מנהלת מחלקת השיקום בהדסה הר הצופים, ד"ר איזבלה שוורץ, דיברה על סבלם ומאבקם של הפצועים והנפגעים, שנתמכו בסרטון שהמחיש את תעצומות הנפש הנדרשים מהם כדי לעמוד במכאובים ובסבל לאורך השיקום.
סניף סחלב בראשל"צ, אחד מעשרים ושניים סניפי הדסה ישראל. הוא פועל בהתנדבות לקידום בריאות הציבור ואף תורם את חלקו בהתנדבות למען הקהילה, כמו במיזם ״קפה שיח״ הנערך בשיתוף מחלקת הרווחה בקהילה, אחת לשבועיים במגמה להעצים נשים באמצעות בילוי חברתי ושיח ביניהן בנושאים שונים. כמו כן, פועלים מתנדביו לפתוח תהליכי חשיבה באמצעות מודלים, במסגרת תוכנית הלימודים בבית הספר.

נשיאת הסניף, מירה טל: "לפי שעה מונה הסניף 50 מתנדבים מקרב הקהילה. שמנו לנו למטרה להרחיב את המעגלים כדי לשרת את הקהילה בתחומים נוספים, כמו גישור בבתי הספר, סיוע לילדים בסיכון ולווי ותמיכה בהם ועוד.
אני קוראת לנשים נוספות לקחת חלק בפעילות הסניף ובכך לתרום ולקבל בתמורה סיפוק נפשי אדיר מאין כמותו".
על המעוניינים לפנות,למירה טל 0505518888, רות טסל 0523515564 סגנית נשיאת הסניף.

 

צילום: באדיבות הדסה ירושלים
צילום: באדיבות הדסה ירושלים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות