n
דף הבית / מומלצים / וטרינרים / אלו הוטרינרים המומלצים שלנו לשנת 2022 בקריית אונו-בקעת אונו

אלו הוטרינרים המומלצים שלנו לשנת 2022 בקריית אונו-בקעת אונו

טיפול בחיית המחמד דורש עבודה רבה. חיסון, עיקור וסירוס וטיפולים שוטפים הם רק חלק קטן ממה שנדרש מאיתנו לבצע בעת דאגה לחתול או כלב ביתי. הטיפול בהם יכול להיות מתיש, מעייף ואף מדאיג. אנו זקוקים למרפאה וטרינרית אשר תוכל לתמוך בנו הן מבחינה טיפולית והן מבחינה נפשית. הסירו דאגה מלבכם- ריכזנו בשבילכם את המרפאות הוטרינריות הטובות בבקעת אונו

וטרינרים מומלצים בקריית אונו בקעת אונו  freepik
וטרינרים מומלצים בקריית אונו, בקעת אונו. צילום אילוסטרציה freepik

תדמור מרפאה וטרינרית
אווירה טובה מזמינה וחמה היא גורם חשוב בהצלחתה של מרפאה וטרינרית. אווירה שכזו תוריד מהלחץ והדאגה שיש לנו כאשר אנו מביאים את חיות המחמד שלנו לטיפולים שונים ותעזור לנו לעבור את היום בשלווה.
אם אתם מחפשים מרפאה וטרינרית איכותית אשר תדאג גם לאורך וגם לאיכות החיים של חיות המחמד שלכם הגעתם למקום הנכון. תדמור מרפאה וטרינרית בקריית אונו היא חלק מרשת המונה שלושה סניפים של מרפאות וטרינריות הפרוסות ברחבי הארץ שנוסדה עוד בשנת 1989 על ידי פרופסור אמנון תדמור ז"ל. מאז שנת 2000 ועד היום מנהלת את הרשת ד"ר אורית תדמור, ממשיכת דרכו הדואגת להשאיר את מורשת אהבת החיות חיה ובועטת. המרפאה עומדת בחזית הטכנולוגית ומציע ציוד חדיש ומתקדם לטיפול במגוון רחב של בעלי חיים. כוח אדם מיומן, אדיב ומקצועי מתחזק את המרפאה ושומר על אווירה נעימה ובטוחה מרגע הכניסה למרפאה ועד לעזיבתה. המרפאה מבצעת מגוון של טיפולים כמו ניתוחי בטן, ניתוחים אורטופדיים, ניתוחים פלסטיים ועוד.

כתובת: הכלנית 7, קריית אונו. ציונים נכון לחודש אוגוסט 2021: גוגל-5/5, איזי-9/10

וטרינרים מומלצים בקריית אונו, בקעת אונו. צילום אילוסטרציה freepik
וטרינרים מומלצים בקריית אונו, בקעת אונו. צילום אילוסטרציה freepik

מרכז וטרינרי VetCare
לחיות המחמד שלנו יש צרכים רבים, יותר מרק חיסון עונתי וטיפולי מנע. אנו זקוקים למרפאה וטרינרית שתוכל לפגוש את כל הצרכים הללו בצורה מקצועית, אחראית ובטוחה על מנת לדאוג לרווחת חיות המחמד ובעליהן.
ד"ר שגיא לוי הקים את המרפאה בקריית אונו מתוך אהבה גדולה לבעלי חיים ועם רצון לספק שירותי וטרינריה מתקדמת ומקצועית לתושבי בקעת אונו. המרכז הוטרינרי משרת את הקהילה בצורה שוטפת ומעניק שירותים רבים בשגרה כמו חיסונים, בדיקות רפואיות וטיפולים מונעים. המרכז גם מציע שירותי אבחון מדויקים ומקצועיים המסתמכים על צילומי רנטגן דיגיטלי, אולטרא סאונד ואפילו במקום מעבדת דם וטרינרית מהמתקדמות בענף. בנוסף לכך המרפאה שומרת על רמה מקצועית, באמצעות שיתוף פעולה עם וטרינרים מומחים מענפים שונים כגון כירוגיה, ניורולוגיה, קרדיולוגיה ורפואה פנימית. שירותים נוספים שחשובים לשמירה על בעלי החיים שהמרפאה מציעה הם שירותי טיפול וניקוי שיניים וייעוץ התנהגותי.

כתובת: מרזוק ועזר 7, קריית אונו. ציונים נכון לחודש אוגוסט 2021: גוגל-4.5/5, איזי-8.7/10

וטרינרים מומלצים בקריית אונו, בקעת אונו. צילום אילוסטרציה freepik
וטרינרים מומלצים בקריית אונו, בקעת אונו. צילום אילוסטרציה freepik

מרפאה וטרינרית – בילינסון לחיות וציפורים
לא רק כלבים וחתולים נחשבים לחיות מחמד. גם ציפורים, מכרסמים וזוחלים זקוקים לאהבה ולטיפול שלנו. כיום המון אנשים מאמצים חיות שכאלו וזקוקים למרפאה וטרינרית מקצועית שתוכל לטפל בחיות מסוג זה.
המרפאה הוטרינרית בלינסון היושבת בקריית אונו היא תאומה למרפאה נוספת השייכת לרשת בחולון. המרפאה מתגאה במסירות שלה לא רק לחיות בית שגרתיות כמו כלבים וחתולים אלא גם בזוחלים, מכרסמים, חיות בר ובייחוד ציפורים. המרפאה מעסיקה אך ורק וטרינרים מקצועיים ואמינים אשר מתמחים ברפואה מונעת ומתקדמת. המרפאה מבצעת מספר רב של הליכים רפואיים וטרינריים כמו: איחוי שברים וטיפול בצליעה, טיפולי עור ושיניים, ניתוחים פולשניים ועוד. המרפאה מציעה גם בדיקות רבות לרבות בדיקות מנע שגרתיות, בדיקות מעבדה ובדיקות אק"ג. המרפאה לא רק מציעה שירותים רפואיים אלא גם שירותים נלווים המשלימים את המעטפת הטיפולית כמו חדר אשפוז, תספורות, רחיצה ומכירת מזון וציוד לחיות.

כתובת: שדרות בן גוריון 60, קריית אונו. ציונים נכון לחודש אוגוסט 2021: גוגל-4.7/5, איזי-9/10

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות