n

זקוקים לוטרינר? אלו הוטרינרים המומלצים שלנו בראשון לציון לשנת 2022

צילום אילוסטרציה pixabay

שתף:

אימצתם חתול וזקוקים לעיקור? צריכים לחסן את הכלבה החדשה במשפחה? התוכי שלכם נראה חולה? כשזה נוגע לחיים ולבריאות של בעלי בחיים שלנו אנחנו לא משחקים. אנחנו צריכים מרפאה וטרינרית בראשון לציון אשר נוכל לסמוך עליה. כמובן שמרחק, יחס אנושי ומקצועיות הם פרמטרים שנתייחס אליהם בבחירתנו. הנה המרפאות המומלצות שלנו.

אהבת החי של אורי ושי

כאשר אנו זקוקים לוטרינר אנו זקוקים למעטפת כוללת אשר תעזור לנו לשמור על היקר לנו מכל- חיות המחמד שלנו. ככל שמרפאה וטרינרית תספק לנו כמה שיותר שירותים ככה נרגיש יותר בנוח לפנות אליה בעת צרה.

מרפא "אהבת החי של אורי ושי בע"מ" הינה מרכז רפואה וטרינרית אך היא משמשת כהרבה יותר. במקום ניתן למצוא חנות המספקת מזון ואביזרים לחיות וגם מספרה המתמחה בכלבים וחתולים. המקום נמצא תחת ניהולם המקצועי של ד"ר שי אזולאי וד"ר אורי פרייז וחולש על 100 מ"ר מודרניים וחדישים במרכז מסחרי. לאחרונה הושקע במקום שיפוץ מקיף על מנת לענות על כל הצרכים של חיות המחמד ובהשמת דגש על נוחיות ונעימות בחדר ההמתנה. המרפאה כוללת חדר קבלה רחב ידיים ונעים, חנות לממכר מזון ואביזרי חיות, מספרה, חדר טיפולים ראשי, חדר ניתוח, חדר אשפוז ומרפסת גדולה בה חיות המחמד יכולים לבלות בנעימים. המרפאה מציעה מגוון טיפולים מקיף העונה על כל הדרישות ממרפאה וטרינרית: ניתוחים מכל הסוגים, טיפולי שגרה ומנע, אבחון וטיפול בבעיות שונות, אשפוז ואפילו רפואה משלימה.

 

כתובת: רחוב שמעון פרס 33, ראשון לציון.

ציונים נכון לחודש אוגוסט 2021: גוגל-4.8/5,     איזי-8.6/10

 

ד"ר גולדמן זהר - "פט קליניק"

יחס אישי וחם הוא אחד הדברים החשובים שאני מצפים ממרפאה וטרינרית. יחס שכזה הוא המפתח לבחירת מרפאה אליה נביא את חיות המחמד שלנו לטיפול קבוע.

המרפאה של ד"ר גולדמן היא המרפאה הוטרינרית הביתית ביותר שתמצאו. המרפאה ממוקמת בביתם של גולדמן בראשון לציון ולוקחים חלק בעבודה גם משפחתו- אשתו יעל ובנו יובל. המשפחה יודעת את דרכי בעלי החיים שכן בביתם ישנם 3 כלבים ועשרה חתולים מקסימים. המרפאה מתמחה בחיות בית כמו כלבים וחתולים אך גם במכרסמים, יונקים קטנים טורפים, בעלי כנף ועוד. כמו כן המרפאה מתמחה גם בייעוץ לגביי בעיות התנהגות של חיות מסוגים אלו. המרפאה מתגאה ביחס החם, האנושי, האדיב והיעיל של אנשי הצוות הדואג בראש ובראשונה לרווחת החיות ובעליהן כאחד. ד"ר גולדמן גאה לשמש כוטרינר הקבוע של אינספור לקוחות המעידים על היחס היסודי, הישר והמקצועי שלו. הטיפול במרפאה נעשה בעזרת מכשור וטרינרי מתקדם וחדיש וניהול המרפאה מתנהל במקצועיות ובשקיפות מלאה אל מול קהל הלקוחות.  

כתובת: רחוב טביב 14, ראשון לציון. 

ציונים נכון לחודש אוגוסט 2021: גוגל-4.5/5, איזי-8.4/10.

Vet 4 Pet -ד"ר אפי וגשל

בחיפוש אחר מרפאה וטרינרית בראשון לציון שתטפל בחיות המחמד שלנו חשוב לנו למצוא טיפול מקצועי, אמין, מגוון ובמחיר סביר והוגן.

עם ניסיון של מעל  15 שנה המרפאה של ד"ר אפי וגשל נחשבת כאחת המקצועיות בעיר. המרפאה כוללת בתוכה שתי שלוחות המספקות שירות למספר רב של לקוחות. המרפאה מתמחה במגוון רחב וכולל של בעלי חיים ומתעסקת לא רק בחיות המחמד הקלאסיות- כלב וחתול. המרפאה נותנת טיפול מסור גם לבעלי כנף למיניהם, לזוחלים כמו נחשים ולטאות ולשלל חיות אקזוטיות נוספות מרחבי העולם. ד"ר אפי וגשל נותן שירות מסור וצמוד ואף יגיע עד לביתכם במקרה הצורך. המרפאה מחזיקה מכשור וטרינרי מתקדם ומעסיקה צוות אדיב, מקצועי וקשוב שטובת בעלי החיים עומדת בראש מעיניו. המרפאה דוגלת בשירות אמין הניתן בעלויות סבירות והוגנות. ד"ר וגשל ומרפאתו מציעים גוון של שירותים וטרינרים החל בחיסונים לבעלי חיים, הדרכות לגידול בעלי חיים וגורים ועד לסירוס ועיקור.

כתובת: רחוב ירושלים 14, ראשון לציון. 

ציונים נכון לחודש אוגוסט 2021: גוגל-4.7/5, איזי- 9.2/10

תפריט נגישות