n
דף הבית / צרכנות / המדריך המלא לאירוח קל וטעים

המדריך המלא לאירוח קל וטעים

תמיד יש סיבה למסיבה לארח חברים או משפחה. אך מה קורה כשיש חגים בפתח, או אירוע מיוחד ואתם רוצים לשמח את הסועדים בארוחה טעימה? נכון, זה ממש לא פשוט לארח עשרות אנשים לארוחה, ועוד יותר זה לא פשוט אם לא עושים את הדבר הזה בשגרה.

gal gefen
צילום: FREEPIK

יכול להיות שאתם רגילים לארח כמה אנשים, אבל אם אתם צריכים לדאוג כעת לעשרים סועדים לפחות, זה קצת יותר מורכב. פתרון יעיל ופשוט יכול לעזור לכם במשימה הזו ושמו בישראל מגשי אירוח. אותם מגשים מעוצבים אסתטיים, המכילים מגוון אפשרויות טעימות בביס אחד ויותר, בטוח שיותר. רק תוודאו שאתם מזמינים מגשי אירוח ממקום שמתמחה בזה

איך בונים תפריט בהתאמה אישית?

אירוח זה סוג של "בעיה מתמטית" ומה הכוונה? אם מחשבים במדויק את הכמויות, זמנים וחלוקת העבודה הכל נהיה הרבה יותר פרקטי. איך עושים זאת בדיוק? בדקו כמה אנשים מגיעים להתארח אצלכם. כמה מבוגרים וכמה ילדים? אבל רגע, לפני שאתם מזמינים מגשי אירוח תוודאו אם יש תינוקות. למה זה פרט שחשוב לדעת? משום שתינוקות לא ממש אוכלים הם טועמים, לכן אין צורך להחשיב להם מנה.

נמשיך הלאה, כמה מגשי אירוח להזמין? זה ידוע כי בכל מפגש או אירוע מיוחד, יש מאכלים מיוחדים וחדשים, ובלוטות הריח והטעם של כולם מתחילות להיפתח. האורחים רוצים לטעום מאכלים חדשים שלא טעמו בעבר, והילדים אוהבים את הדברים הקבועים, שאין מה לעשות ילדים אוהבים. האירוע שלכם מכיל לפחות עשרים אנשים כולל ילדים? ההמלצה היא להזמין לפחות תשעה מגשי אירוח. מגשים אילו יכולים להכיל נניח ארבעה מגשי מלוחים, שני מגשי סלטים/ ירקות, שלושה מגשי קינוחים.  

זה אולי נשמע הרבה, אבל ככה זה במדינה שלנו. אוהבים לארח ותמיד חוששים שלא יספיק. ואם זה נשמע לכם מעט מידי, דברו עם חברת קייטרינג מקצועית ותתייעצו איתם בנושא.

מגשי אירוח הם כאמור פתרון מבריק, שיכול להקל עליכם כמארחים ויכול לשפר את התדמית שלכם. כי אין מה לעשות מחמאות זה כיף וכולנו אוהבים שזורקים לנו מילה חיובית, גם שתיים ויותר זה בסדר. וכשהאורחים יראו שהשקעתם מחשבה, ורציתם להפתיע אותם במאכלים אחרים שלא רואים וטועמים כל יום, הם יעריכו את זה מאוד והאווירה תהיה שמחה.

חלוקת העבודה תהיה כזו שאתם אחראים על מקום האירוח, וחברת הקייטרינג תהיה אחראית על האוכל. יש חברות שדואגות לכלים, כלי הגשה, וסכו"ם לכן וודאו את זה מראש שלא תהיה להם הפתעה, ואז ברגע האחרון תצטרכו לשנורר מהמגירה שלכם כמה מזלגות וסכינים שלא תואמים את המפה היפה שרכשתם.

איזה קינוחים כדאי להזמין?

בכל אירוע שלא תלכו, תוכלו להבחין במבחר ענקי של קינוחים. ואז מה קורה? לוקחים קצת מזה וקצת ובסוף לא נהנים מהקינוח עצמו. אל תעשו את הטעות הזו עם כמות הקינוחים שאתם מזמינים. מגשי האירוח מכילים לפחות שתיים עשרה מנות אישיות וזו כמות מספקת. כך שאם תעשו את החישוב ואתם מארחים קרוב לעשרים אנשים וילדים אולי פחות. שלושה מגשי אירוח ישרתו את המטרה. מה לשים במגשי האירוח? לא כולם אוהבים את המתוק ויש כאלה שיעדיפו את הירקות והפירות, לכן דאגו שבין המתוקים יהיו גם מגשים המכילים ירקות ופירות.

ומה לגבי מנות ילדים? האם כדאי להזמין מנות מיוחדות עבורם?

לגלות לכם סוד? ילדים שנמצאים בסביבה עם עוד אנשים אוהבים לטעום דברים אחרים, כן בדיוק כמו המבוגרים. ולכן כשאתם מבצעים הזמנה, אין ממש צורך לעשות הזמנה נפרדת לילדים. פסטה כולם אוהבים גם המבוגרים וגם הילדים אז הנה זה סוגר את הדילמה.

אגב, זוהי דרך מעולה להסביר לילדים שיש מאכלים נוספים והם בטוח יסתדרו עם הטעמים המופלאים והחדשים שנפרשו לפניהם. כן ילדים מפתיעים, בסוף תגלו שהם אהבו ממש את קינוחי הירקות והשקשוקה, וההורים שלהם בטוח יודו לכם על זה.

כל כך הרבה עבודת שטח לעשות לפני שמזמינים חברת קייטרינג? זהו שכן, אבל אם אתם רוצים לקצר תהליכים תדעו שיש חברת קייטרינג שתעשה לכם סדר. דליס מספקת עבור לקוחותיה מגוון רחב של אפשרויות טעימות, והיא גם מגיעה לאזור מישור החוף והשפלה. צרו עימנו קשר יהיה טעים 053-5003354


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות