n
דף הבית / מומלצים / החוסן העסקי שלכם תלוי ב: גיבוי עסקים בענן

החוסן העסקי שלכם תלוי ב: גיבוי עסקים בענן

גיבוי עסקים בענן
קרדיט לתמונה Freepik

מהו גיבוי עסקים בענן?

גיבוי עסקים בענן , הוא תהליך של אחסון עותק של המידע העסקי, נתונים ויישומים חיוניים. המידע מאוחסן במקום מאובטח, על שרת דיגיטלי, מחוץ למרחב העסק. זהו גיבוי בענן. האחסון מתבצע בו זמנית בכמה מיקומים גיאוגרפיים, לשמירה מיטבית של המידע.

בצורה כזו, גם אם קורה חלילה אסון טבע, כמו הצפה, שריפה או רעידת אדמה, וגם אם קורה אסון מקומי, כמו פריצה למשרד, התקפת סייבר, או ונדליזם, עקרונית ניתן להקים את העסק מחדש תוך ימים ספורים, במקום אחר. זאת בזכות גיבוי הענן, ששומר את כל המידע העסקי והנתונים, במקום אחר, מחוץ למשרד עצמו, ולעיתים גם מחוץ למדינה.

היתרונות של גיבוי בענן

הטמעת פתרון גיבוי בענן, היא צעד חיוני לאבטחת מידע עסקי חשוב, ולצורך השגת חוסן מירבי. באמצעות פתרונות גיבוי בענן, עסקים מרוויחים רווחים משניים נוספים, חשובים לא פחות. להלן המשמעותיים שבהם:

  1. אבטחה משופרת: גיבוי עסקים בענן, מספק הגנה מיטבית על נתונים, על ידי שימוש באמצעי אבטחה ברמה ארגונית. למשל: הצפנת נתונים, בקרת גישה ועוד. זה מבטיח שהנתונים יישארו חסויים, מוגנים מפני גישה לא מורשית, ויישמרו גם במקרה של תקלות חומרה, או שיבושים אחרים.
  2. שחזור יעיל: גיבוי בענן, מאפשר שחזור נתונים מהיר ויעיל, באמצעות עותקי גיבוי המאוחסנים בענן. מה שמבטל את הצורך בתהליכי שחזור ארוכים, ועתירי משאבים, הקשורים לשיטות גיבוי המיושנות. גיבוי בענן גם מצמצם משמעותית את זמן ההשבתה, ומבטיח חזרה מהירה לשגרה.
  3. פתרון גמיש וחסכוני: פתרונות גיבוי בענן, ניתנים להרחבה. הם מאפשרים לארגונים את הגמישות, להתאים את קיבולת האחסון שלהם, בהתאם לצרכים הדינמיים שלהם. יתר על כן, גיבוי בענן חוסך את ההשקעה הכספית הנדרשת מראש, עבור עלויות חומרה, תשתית ותחזוקה, הקשורות בדרך כלל לפתרונות אחסון מקומיים.
  4. חוסן ועמידות בפני אסונות: באמצעות גיבוי עסקים בענן, במיקומים שונים מבחינה גיאוגרפית, עסקים נהנים מיכולות התאוששות מהירה מאסונות. הם יכולים לשחזר פעולות קריטיות במהירות, ולחדש פעילות, גם במקרה של תקרית קטסטרופלית, כמו אסון טבע או מתקפת סייבר.

יזמקו PRO מציעה לכם את מיטב השירותים לעסק

מחלקת המחשוב העסקי שלנו מציעה מחשבים, שרתים, שירותים למחשוב ענן , מוצרי חומרה, ועוד. כמו כן, אנו מספקים שירות מקצועי ומהיר, של תמיכה מרחוק וטכנאי שטח בעת הצורך.

אנו מספקים שירותי אבטחת מידע מתקדמים במיוחד, תכנון וביצוע פרויקטים, יישום והתאמה של מערכות מותאמות אישית לעסקים, וכמובן ליווי מלא וצמוד בכל תחומי ה- IT.

צרו איתנו קשר, ונשמח לעבוד גם איתכם, ולספק לכם את מיטב השירותים המתקדמים והמקצועיים שלנו בתחום. אנחנו כאן לשירותכם תמיד.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות