n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / גדעון סער הודיע על תמיכה בשי קינן: "תושבי חולון יודעים שהעיר זקוקה לשינוי".

גדעון סער הודיע על תמיכה בשי קינן: "תושבי חולון יודעים שהעיר זקוקה לשינוי".

תמיכה מקיר לקיר: יו״ר ״תקווה חדשה״ השר גדעון סער הודיע על תמיכתו בשי קינן לראשות העיר חולון

שי וגדעון

יו״ר ״תקווה חדשה״ וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני השר גדעון סער הודיע הבוקר (שני) על תמיכתו בשי קינן בבחירות לראשות העיר חולון. בהודעה שפרסם אמר סער: ״תושבי חולון יודעים שהעיר זקוקה לשינוי. שי קינן הוא איש ציבור צעיר ונמרץ, עם רקורד של עשיה למען העיר ועם תוכניות, הוא האיש שאני מאמין שיביא את השינוי לחולון. אני תומך במועמדותו לראשות העיר חולון בבחירות הקרובות״.

בפגישה שקיים קינן עם סער הוא הודה לו על תמיכתו והדגיש את הציפייה שלו לעבוד יחד עם סער בשיתוף פעולה לטובת העיר חולון. קינן סקר בפני השר סער את תוכניות הפעולה שהכין לקידום העיר חולון בדגש על תוכנית ״מגן חולון״ שתיתן מענה לאתגר הנדרש בשמירה על רציפות מערכת החינוך, תמיכה באוכלוסיות המילואים ובנות ובני גיל הזהב ושיפור דרמטי של רמת הביטחון העירונית.

שי קינן אמר היום: ״את השר גדעון סער אני מכיר למעלה משני עשורים. גדעון שירת את הציבור במגוון תפקידים ציבוריים, את כולם הוא מילא בהצלחה יוצאת דופן ולכן הוא מוערך על ידי כל קצוות הקשת הפוליטית. אני מודה לו מקרב לב על התמיכה החשובה ומצפה לעבודה המשותפת בינינו למען העיר חולון ותושביה״.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות